Gjest *Perser* Skrevet 23. april 2002 #1 Skrevet 23. april 2002 Ville bare ønske dere lykke til på den store dagen om 4 dager håper at dere får solrik dag og masse fine minner som dere kan se tilbake til jeg skal tenke masse på dere og håper ungene deres er friske nå og gratulerer påforhånd Kos Dere Masse klem fra12
CecilieB Skrevet 23. april 2002 #2 Skrevet 23. april 2002 Vi er ikke noe friske, her blir vi bare verre. Christopher Robin er begynt med feber i dag. I dag har vi vært til øvelse hos presten, og der ble visst presten og Christian enige om at vi skal gå opp sammen. Ellers har svigisen akkurat vært her med kjolen som hun fikset stroppene på. Så alt er klart, bortsett fra at jeg akkurat så værmeldingen og den så ikke så lovende ut.12
Tussilago Skrevet 23. april 2002 #3 Skrevet 23. april 2002 Uffda CecilieB, dette hørtes ikke noe særlig koselig ut. Håper dere alle er i form til den SRORE dagen. Lykke til Smugleser ikke andres meldinger jeg
CecilieB Skrevet 23. april 2002 #4 Skrevet 23. april 2002 Hehe, hadde det vært kjempehemmelig så kunne vi sendt mail eller snakket på msn vet du Bare bland deg du, det er koselig det:)12
scorpion73 Skrevet 23. april 2002 #5 Skrevet 23. april 2002 Vel dette innlegget var jo ikke til meg, men jeg slenger meg på her allikevel: Håper inderlig dere blir friske alle sammen, og at værmeldingene atter engang er FEIL. Ønsker dere lykke til om dager, skal tenke på dere.12
viwi Skrevet 23. april 2002 #6 Skrevet 23. april 2002 Huff da-dere må ha god bedring hele gjengen!!! Ikke tenkt på været, for du kommer neppe til å huske hvordan det var etterpå likevel. Dessuten: litt regn i sløret betyr lykke 12
Gjest *Perser* Skrevet 23. april 2002 #7 Skrevet 23. april 2002 uffa da vennen jeg håper virkelig at dere blir friske snart! vi får håpe det beste nå! stor bli frisk klem fra meg til dere12
Fakse Skrevet 24. april 2002 #8 Skrevet 24. april 2002 Ønske om god bedring, godt vær og en fantastisk bryllupsdag for deg og dine! *Klem*12
Mistyen Skrevet 24. april 2002 #9 Skrevet 24. april 2002 Vil også ønske deg lykke til Cecilie.... Håper været holder seg slik som det er her nå Kos deg og nyt dagen din12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå