Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver of finne navnet på en film jeg så da jeg var barn. Den ble sendt rundt juletider, men husker ikke hvilken kanal det var som sendte den. Den handler om en julenatt hvor lekene blir levende, det er dukker alla "muppet" Det er en tiger der som heter tobby eller tobben tror jeg, og han og alle vennene er så lei seg fordi julegavene ikke er som før at nå vil heller barna ha roboter osv. Noen som husker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, den virket jammen meg kjent. Men jeg aner ikke hva den heter, dessverre =/

Skrevet

Er det denne tro? På norsk heter den "Den stor julegaven" og det lå masse klipp på youtube før, men klarte ikke å finne noen nå.

Skrevet

JIPPI! Ja det er den! Tusen takk! Da gjenstår det bare og finne et sted som selger den :sukk:

Skrevet

Hvis du finner ut hvor den selges, må du si ifra! Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett den filmen, og det hadde vært utrolig gøy å få sett den igjen.

Skrevet

Fant ut at man får kjøpt den på amazon, men det blir så dyrt osv, samtideig som det hadde vært litt gøy og hatt den med norsk tale, slik den ble sendt på nrk, for mange år siden. Jeg har nettopp sendt en email til nrk for og høre om de har planer om og gi ut andre gdbiter som teodors julekalender, portveien 2 julekalender, vertshuset gyldne hale, osv... Savner barne tv slik den var før...

• Liker 1
Skrevet
Fant ut at man får kjøpt den på amazon, men det blir så dyrt osv, samtideig som det hadde vært litt gøy og hatt den med norsk tale, slik den ble sendt på nrk, for mange år siden. Jeg har nettopp sendt en email til nrk for og høre om de har planer om og gi ut andre gdbiter som teodors julekalender, portveien 2 julekalender, vertshuset gyldne hale, osv... Savner barne tv slik den var før...

Det gjør jeg også. Vi har Den store julegaven på VHS hjemme hos mamma. Hun tok opp alt mulig på VHS :) Skulle fått overført den til DVD, men er usikker på hvordan man gjør det..

• Liker 1
  • 12 år senere...
Skrevet
mia83 skrev (På 27.9.2009 den 19.23):

Det gjør jeg også. Vi har Den store julegaven på VHS hjemme hos mamma. Hun tok opp alt mulig på VHS :) Skulle fått overført den til DVD, men er usikker på hvordan man gjør det..

Hei! Ser dette er skrevet for maange år siden men jeg er på leting etter denne filmen, med norsk tale. Har dere fremdeles denne filmen på vhs?? Jeg ville gjerne kjøpt en kopi om dere hadde fått den over på dvd?☺️ 

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er på jakt etter denne filmen med norsk tale slik jeg husker den fra barndommen. Noen som har funnet den?

Anonymkode: 64f4e...d9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...