*Lillian* Skrevet 12. august 2003 #1 Skrevet 12. august 2003 Når jeg logger meg på MSN Messenger så logger den seg automatisk av og på hele tiden.....Plutselig er jeg avlogget, så pålogget osv...... Fryyyktelig irriterende! Sambo har samme problemet på sin bærbare PC, vi har felles internett-tilkobling, men ikke mer. Hva skjer? Flere med problemet? Noen som kan hjelpe meg? Lillian
*Lillian* Skrevet 16. august 2003 Forfatter #2 Skrevet 16. august 2003 Ingen andre som har dette problemet???? :o Jeg blir gaaaaaaaaaal :evil: Lillian
Gjest Tabby Skrevet 16. august 2003 #3 Skrevet 16. august 2003 MSN Messenger funker fint her i hvert fall så jeg kan ikke hjelpe deg. Håper noen andre kan. Finner du ikke ut av det tror jeg jeg ville avinstallert og reinstallert for å se om det ble bedre da. Måtte gjøre det en gang tidligere jeg og det hjalp her.
14062003 Skrevet 16. august 2003 #5 Skrevet 16. august 2003 Siden du nevner at dere har samme Internettoppkopling, ligger kanskje problemet der? Prøv å kjøre en ping -t www.vg.no noen minutter for å se om dere får svar fra vg hele tiden eller om det stopper opp innimellom. Start > kjør > cmd > ok > "ping -t www.vg.no"
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #6 Skrevet 16. august 2003 Har MSN Messenger virket fint før, på den samme Internet-tilkoblingen? Eller begynte dette etter oppgradering av Messenger eller bytte av Internet-løsning? Jeg har vært borti akkurat dette problemet hos folk som bruker bestemte typer bredbåndsroutere, f.eks. Netopia Cayman 3351 (fra Nextgentel). Løsningen har vært en firmware-oppgradering av routeren.
*Lillian* Skrevet 17. august 2003 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2003 Problemet begynte faktisk etter at den tidligere bredbåndsrouteren vår ble ødelagt og vi fikk tilsendt ny fra NextGentel.... Så der er nok løsningen da, tenker jeg, for det har funka fint med denne versjonen av Messenger før. Er dette noe vi kan fikse selv, eller må Nextgentel fikse det for oss? Takk for god opplysning, gjest! :D Lillian *ser kanskje en løsning i sikte*
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2003 #8 Skrevet 17. august 2003 Gå til http://endring.nextgentel.no, velg hvilken router dere har, og logg inn med den brukeridenten dere fikk fra NGT (både brukernavn og passord er tall). Se om dere ikke da får opp et valg om å oppgradere routeren.
*Lillian* Skrevet 17. august 2003 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2003 Tusen takk! :D Hadde jeg bare bodd sammen med en som hadde system i papirene sine nå, så kunne vi faktisk ha logget inn også.... Helvetes mannfolkjævel :evil: (sambo asså) Lillian
*Lillian* Skrevet 18. august 2003 Forfatter #10 Skrevet 18. august 2003 Fikk tips på mail fra MSN Brukerstøtte å oppgradewre Internet Explorer til 6, siden jeg hadde 5.5, fordi MSN 6.0 fungerer bedre med IE6. I dag skal jeg også oppgradere routeren min, hvis jeg bare finner brukernavn og passord..... (Må vel ringe Nextgentel tenker jeg, for sambo har rota dem bort.......) Lillian *håpe alt funker snart*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå