Gjest R.B Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Jeg har blitt veldig i tvil på om jeg vil være kjæreste med noen for øyeblikket. Tanker om å være singel kommer gjennom hele dagen, og følelsen jeg får når jeg tenker på det,skemmer meg.Jeg kjenner det kribler i kroppen,og føler en slags glede når jeg tenker på å være alene. Altså,jeg har kjæreste. Vi har ikke vært sammen lenge(ca 1år),men jeg ha blitt veldig glad i han.Men ganske sikker på at jeg ikke elsker han.Om jeg noen gang ha gjort det,vet jeg ikke. Vi har aldri bodd sammen,og ingen ban sammen. Jeg er fryktelig i tvil på hva jeg skal gjøre. Tørre å ta sjansen,og håpe at følelsene mine for han blir stekere? Kaste meg ut i singel livet og risikere og angre meg,bli alene og ensom? Jeg har ett barn da, så ensom blir jeg kanskje ikke. Men jeg blir bare mer og mer sikker på at jeg ikke har funnet den rette.Selv om han er snill,omtenksom,omsorgsfull,stort sett glad og likedan humor som meg.Men jeg har aldri vært forelsket,men mersom betatt pga hans personlighet. Jeg tenker jeg skulle ønske jeg var alene,uten noen mann å ta hensyn til.Som stiller krav og som jeg forventer mitt av.... Er det så enkelt? Å bare være egoistisk og tenke på selv,eller er det feigt å ikke satse mer? Tanken på å såre et annet menneske er også skrekkelig Men når man er usikker på om man vil fortsette,hva gjør man da? Burde jeg be om pause heller?
Gjest Purple Haze Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Pause = slutt i min bok. Hva du skal gjøre, kan ingen andre enn du avgjøre. Men det virker på meg som du ikke har de rette følelsene for denne gutten, og da bør du la han gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå