Gjest Gjest_Fortvilet_* Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Jeg har vært sammen en mann nå i 4 år. Han har alle egenskapene man kan ønske seg, han er helt lik meg, og vi koser oss i hverandre sitt selskap. Vi kommer fra VELDIG ulike bakgrunn Men i den senere tid, når jeg er borte fra ham savner jeg ham ikke det hele tatt. Deilig å vite at han er der og min, men jeg savner ham ikke. Jeg er redd jeg ikke elsker ham mer. Vi er ikke gift eller har barn. Men han er alt man kan ønske seg, jeg ønsker å ha en partner som innehar alle egenskapene han har. Men jeg elsker ham ikke, men jeg vil. Det finnes ikke mange som ham der ute. Vil ikke det holde i et ekteskap at man er tilfreds man personen? hva er egentlig kjærlighet? hva er det man må føle når man velger partner? Hilsen kvinne på 29 år
Gjest Dallandra Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Forelskelse er når det kjennes ut som at hjertet hopper over et slag når du ser ham, når du ser at han ringer osv... Kjærlighet er når, hvis det skjer deg noe helt fantastisk, HAN er den du tenker på med en gang, og du kan ikke vente med å få fortalt det til ham. Jeg kan fint være borte fra mannen min i noen dager uten å savne ham, men det er utrolig godt å komme hjem til ham/få ham hjem uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå