Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal gjøre

Anbefalte innlegg

Gjest Stavanger_mann22
Skrevet

Hei.

Har i det siste blitt veldig usikker på forholdet mitt (som har vart i litt over 1,5 år nå), og prøver derfor å lufte tankene mine litt her, kanskje for å se om det er jeg som tenker rart, eller om det ikke er akseptabelt å tenke slik. Det har seg nemlig slik at nesten alt det kjæresten min gjør irriterer meg. Hva synes dere?

- Hun er borte eller har opplegg med sine venner og sine aktiviteter (stort sett fest og moro) ca 4 ganger i uken.

- Hun takler ikke at jeg nevner andre jenter uten å bli irritert, selv om hun snakker om andre gutter selv.

- Hun blir innesluttet og sur absolutt med en gang dersom jeg ikke gjør som hun sier eller vil.

- Hun begynner å gråte for den minste ting, og det tar alltid lang tid å få ut av henne hva det er. Ofte går hun rett på fest etterpå, blid som en lerke.

- Hun tar ALDRI initiativ til å gjøre noe sammen (annet enn å se på tv eller film).

- Hun er en ordentlig mammadalt og refererer stort sett alt jeg sier eller gjør til henne.

- Hun sier hun egentlig ikke har lyst til å snakke med meg om sex, fordi hun aldri har tenkt på det som noe par gjør sammen.

- Jeg kan ikke kommentere at hun har pyntet seg, fordi hun tar det som en beskyldning om at hun har pyntet seg for noen andre.

Er allikevel veldig glad i denne jenta! Vet selvsagt at jeg har mine feil selv, ikke misforstå, men ville bare lufte tankene litt her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dump henne...hvorfor orker du å være på et så dårlig sted?

Er du ikke mann da?! Finn deg en ny!

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Hadde man skulle dumpet noen med en gang det var noe som skurret hadde det ikke vært mange par her i verden.

Snakk med henne! Kanskje hun er deprimert eller sliter med noe annet?

Gjest strykebrett
Skrevet

Skjønner godt at du irriterer deg, jeg syns ikke det er noe feil å tenke slik.

Gjør som med barn; ignorer uønsket adferd og oppmuntre til ønsket adferd. Neste gang hun starter å sippe bare for å lage drama kan du spasere deg en tur til hun er ferdig med det. Når du spør mange ganger for å få vite hva det er (somregel en bagatell etter min erfaring) får hun akkurat den oppmerksomheten hun er ute etter. Det er på en måte ganske opp til deg selv hva du gjør ut av det.

At hun er mye ute å finner på ting med venninner er jo egentlig en bra ting da, det er jo fint at hun har ting på gang utenom forholdet også. Men du kan jo kanskje foeslå for henne at dere kan ha en fast kjærestedag eller noe hvor dere går på kino, går på museum eller finner på andre hyggelige ting sammen.

En annen ting som kan være lurt er å prøve å la være å irritere seg. Man blir fort litt spist opp innvendig om man går og irriterer seg hele dagen.

Og foresten: Si til henne at halvparten av verdens befolkning er kvinner så det kan bli en smule vanskelig om du aldri skal nevne andre kvinner resten av ditt liv.

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
Hei.

Har i det siste blitt veldig usikker på forholdet mitt (som har vart i litt over 1,5 år nå), og prøver derfor å lufte tankene mine litt her, kanskje for å se om det er jeg som tenker rart, eller om det ikke er akseptabelt å tenke slik. Det har seg nemlig slik at nesten alt det kjæresten min gjør irriterer meg. Hva synes dere?

- Hun er borte eller har opplegg med sine venner og sine aktiviteter (stort sett fest og moro) ca 4 ganger i uken.

- Hun takler ikke at jeg nevner andre jenter uten å bli irritert, selv om hun snakker om andre gutter selv.

- Hun blir innesluttet og sur absolutt med en gang dersom jeg ikke gjør som hun sier eller vil.

- Hun begynner å gråte for den minste ting, og det tar alltid lang tid å få ut av henne hva det er. Ofte går hun rett på fest etterpå, blid som en lerke.

- Hun tar ALDRI initiativ til å gjøre noe sammen (annet enn å se på tv eller film).

- Hun er en ordentlig mammadalt og refererer stort sett alt jeg sier eller gjør til henne.

- Hun sier hun egentlig ikke har lyst til å snakke med meg om sex, fordi hun aldri har tenkt på det som noe par gjør sammen.

- Jeg kan ikke kommentere at hun har pyntet seg, fordi hun tar det som en beskyldning om at hun har pyntet seg for noen andre.

Er allikevel veldig glad i denne jenta! Vet selvsagt at jeg har mine feil selv, ikke misforstå, men ville bare lufte tankene litt her.

Høres ut som du har skjemt henne bort for mye, og hun nå tar deg for gitt. Sannsynligvis vil hun ikke se det selv før hun er dumpet.

Skrevet

Awwwwww! Psaikodame! Umoden egoistisk barnslig og blåst! Dump henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...