Reka Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Reklamen går på tv for tida. Det er en liten gutt som øver seg på å kysse for seg selv, og så kysser han mange jenter i tur og orden. Tror det er reklame for noe olje/gass greier. Sangen er rolig og fin, og hun synger: "I get it from you, ooooo, I get it from you". Prøver å finne fram på nettet, but no luck. Er det noen som kan hjelpe meg?
pantertante Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Fuel - Marit Larsen. Finnes på Youtube.
Reka Skrevet 23. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2009 Fuel - Marit Larsen. Finnes på Youtube. Åååh, tusen takk, kjære, søte, vakre pantertante.
pantertante Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Bare veldig hyggelig å kunne hjelpe,kjære deg. Ps Du vet kanskje allerede at du kan se reklamen hvis du går inn på oljenorge40aar.no og trykker på "se filmen" nederst til høyre. Ble forresten helt rørt her jeg sitter, av den fine takken din. Kos deg med den vakre musikken.
Reka Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2009 Da lærte jeg noe nytt. Og nå er Marit Larsen - Fuel inne på iPoden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå