Gå til innhold

Jeg slutter å røyke!

Fremhevede innlegg

Gjest Hard Hearted Harlot
Skrevet

I dag har jeg sluttet å røyke! Hurra! Jeg er sååå stolt av meg selv. Jeg SKAL klare det!

Har fri i dag og rensket huset for sigaretter, lightere, askebeger osv. Kjøpte inn masse mat og drikke, slik at jeg ikke må gå på butikken og "tilfeldigvis" raske med meg en pakke sigaretter. :ler: (Kjenner meg selv...)

Er det noen som har noen gode råd til meg? Regner med at denne dagen blir den aller verste og ser ikke akkurat frem til kvelden og natten.

Ser for meg at jeg om noen timer tygger i tapeten i ren frustrasjon! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Det høres ut som du har planlagt litt, det er bra :)

Hold deg opptatt med ting, ikke fall for fristelsen til "bare en røyk for å komme over det værste". Abstinensene går over i løpet av kort tid, hold ut :klemmer:

Skrevet
I dag har jeg sluttet å røyke! Hurra! Jeg er sååå stolt av meg selv. Jeg SKAL klare det!

Har fri i dag og rensket huset for sigaretter, lightere, askebeger osv. Kjøpte inn masse mat og drikke, slik at jeg ikke må gå på butikken og "tilfeldigvis" raske med meg en pakke sigaretter. :ler: (Kjenner meg selv...)

Er det noen som har noen gode råd til meg? Regner med at denne dagen blir den aller verste og ser ikke akkurat frem til kvelden og natten.

Ser for meg at jeg om noen timer tygger i tapeten i ren frustrasjon! :fnise:

Så bra!!!

Jeg og syntes det var jævlig de første dagene, men det går over. Nå er jeg stolt over at jeg klarte å slutte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...