Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Mannen min har for stor! For et luksusproblem, vil noen si... men hva med oralsex da... jeg får det ikke til!
Gjest MikeWaters Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 (endret) Mannen min har for stor! For et luksusproblem, vil noen si... men hva med oralsex da... jeg får det ikke til! Endret 23. september 2009 av MikeWaters
Gjest Nattvette Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Mannen min har for stor! For et luksusproblem, vil noen si... men hva med oralsex da... jeg får det ikke til! Har ingen gode råd egentlig, for eg har ikkje vært borti problemet med for stor (sambo sin er perfekt størrelse). Men om oralsexen så kan du vel putte det du kan i munnen og bruke hendene samtidig?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Vil jo gjerne få den litt langt inn i munnen da....uten at det gjør vont liksom. Og blir så ødelagt i kjevene. huff huff...
felgen Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Haha, tell me about it. På lørdag sugde jeg han i tjue minutter, noe jeg lenge har trodd har vært umulig. Enden på visa var at kjeven min låste seg akkurat i det han kom. Lousy for han, smertefullt for meg. Men utover det har jeg ingenting å utsette på min manns store penis. Har heller ingen gode råd for hva man kan gjøre med det.
Barskstudent21 Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Mannen min har for stor! For et luksusproblem, vil noen si... men hva med oralsex da... jeg får det ikke til! Ta dere god tid og bli skikkelig våt, evt glidemiddel. Når det kommer til oralsex er det med å bruke hendene utrolig digg. Er det deepthroat du vil prøve deg på, så kan du jo kjøre den ned i halsen et par-tre ganger også gå tilbake til å suge på tuppen/runke. Finn en metode som ikke gjør altfor vondt for deg selv, og som gir skikkelig nytelse for han. Lykke til iallefall!
Chistine72 Skrevet 30. september 2009 #8 Skrevet 30. september 2009 Gapte og strevde den første tiden med gubben jeg også, helt til jeg endte opp med å heller bevege tungen mot undersiden av hodet mens jeg runker han. Kan få han til å komme på no time
Gjest T Skrevet 30. september 2009 #9 Skrevet 30. september 2009 Mannen min har for stor! For et luksusproblem, vil noen si... men hva med oralsex da... jeg får det ikke til! Du må lære deg å manupulere kjeven ut av ledd. Dette er noe en kiropraktor kan veilede i, (evt.fysioterapeut) og det gjør ikke vondt.
rox Skrevet 30. september 2009 #10 Skrevet 30. september 2009 Du må lære deg å manupulere kjeven ut av ledd. Dette er noe en kiropraktor kan veilede i, (evt.fysioterapeut) og det gjør ikke vondt. Hva i alle dager? Skriv gjerne noe mer om dette. Jeg har av alle ting utrolig liten munn, klarer bare å åpne den over tuppen av to fingre, når jeg måler. Tannlegen og oralsex er.. ubehagelig.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #11 Skrevet 1. oktober 2009 Hvorfor skriver du dette? Eier du ikke oppfinnsomhet? Eller er det for å skryte, greier ikke folk å finne ut noe ting selv lenger, må ha råd om de minste ting! Mitt råd, trekk tennene så bli det bedre plass til balltreet.
Nienna Skrevet 1. oktober 2009 #12 Skrevet 1. oktober 2009 Vil jo gjerne få den litt langt inn i munnen da....uten at det gjør vont liksom. Og blir så ødelagt i kjevene. huff huff...Øvelse gjør mester. Når jeg først ble sammen med typen klarte jeg av og til å få leppene rundt hodet, og da var det om å gjøre for ham å ligge stille om han ikke ville bli bitt. Nå får jeg store deler inn i kjeften. Hva i alle dager? Skriv gjerne noe mer om dette. Jeg har av alle ting utrolig liten munn, klarer bare å åpne den over tuppen av to fingre, når jeg måler. Tannlegen og oralsex er.. ubehagelig.Neste gang du er hos tannlegen, spør fint om h*n har noen øvelser for kjeven til deg. De har det ofte liggende, om ikke kan du spørre pent om en henvisning til spesialist. Hadde samme problemet som deg, fikk ett ark med øvelser, lekte dem ett par uken og vips, så er jeg nesten like stor i kjeften som jeg høres ut når jeg snakker. 8D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå