Gjest nemi77 Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Jeg savner deg Der er så lenge til jeg får kjenne deg igjen. Kjenner lengselen brenner inni meg. 3 dager igjen...3 lange dager til det endelig er lørdag. Gleder meg til jeg får kjenne på deg igjen. Gleder meg til å ta på deg, føle deg... smake på deg, kanskje suge litt.... ÅÅÅÅ bare tanket på deg får jeg vann i munnen av. Du gir meg en rus. Du gjør meg så glad, avslappet og veldig fornøyd. jeg tror faktisk jeg må si det.... Tørr jeg?...jo jeg må si det..... De tre ordene.....de sterke ordene som beskriver alt om hva jeg føler for deg. JEG ELSKER DEG.........min deilige sjokolade Hilsen en sjokolade elsker ;-)
Chanel.No5 Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 (endret) Om jeg hadde slike tanker og fantasier som deg om sjokolade hadde jeg virkelig unnet meg en liten bit ett par ganger i uken i tillegg til lørdagen. Endret 23. september 2009 av Lotte27
Chanel.No5 Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Walters mandler er min nye favoritt. Ikke smakt den enda, men tror jeg det skal gjøre, liker mandler og elsker sjokolade så regner med jeg liker den
Inx Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 Ikke smakt den enda, men tror jeg det skal gjøre, liker mandler og elsker sjokolade så regner med jeg liker den Den er rett og slett kjempegod, men skummelt at den bare kommer i store plater hehe... Vanskelig å gi seg før det er tomt
Chanel.No5 Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Den er rett og slett kjempegod, men skummelt at den bare kommer i store plater hehe... Vanskelig å gi seg før det er tomt Hehe, skal jeg først kose meg så er denne størrelsen i sin rette :gjeiper:
Pomeline Skrevet 24. september 2009 #8 Skrevet 24. september 2009 Walters mandler er min nye favoritt. Mmmmm!
Ladylike Skrevet 24. september 2009 #9 Skrevet 24. september 2009 Walters mandler er min nye favoritt Farlig god! man blir lett avhengig av den her;)
venus_ Skrevet 24. september 2009 #10 Skrevet 24. september 2009 Den er rett og slett kjempegod, men skummelt at den bare kommer i store plater hehe... Vanskelig å gi seg før det er tomt Ja, den er sykt god. Elsker den salte smaken på nøttene blandet med søt sjokolade Den kommer i sånne små plater og, 100g eller hvor mye det er.
Chanel.No5 Skrevet 25. september 2009 #11 Skrevet 25. september 2009 Ja, den er sykt god. Elsker den salte smaken på nøttene blandet med søt sjokolade Den kommer i sånne små plater og, 100g eller hvor mye det er. Noen som kjøper så små plater med sjokolade?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå