Gå til innhold

Super mario til Nintendo ds

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har for ei stund siden kjøpt Nintendo Ds til minstemann. Og spillet er Syper mario. Her skal det være 8 verdener, men vi kommer kun til verden : 1,2,3,5 og 8. Kommer ikke til verden 4 og 7. Hvorfor gjør vi ikke det når prinsessen i den store borgen bli reddet og man går automatisk videre til ny verden. Så her hopper vi fra verden 3 og automatisk til 5. Jeg forundrer meg over det. Noen av dere som vet hva det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er som i de gamle Mario-spillene er det slik at noen verdenes kun låses opp dersom man finner den "hemmelige" inngangen til dem - hvis ikke hopper man over dem og fortsetter til neste med en gang. Det gjelder altså å lete etter alternative ruter gjennom brettene.

Med forbehold om at ting har forandret seg og at det i dag er en annen metode som kreves for å låse opp alt.

Skrevet

Spillet heter "New super mario bros"

Hvis det er som i de gamle Mario-spillene er det slik at noen verdenes kun låses opp dersom man finner den "hemmelige" inngangen til dem - hvis ikke hopper man over dem og fortsetter til neste med en gang. Det gjelder altså å lete etter alternative ruter gjennom brettene.

Med forbehold om at ting har forandret seg og at det i dag er en annen metode som kreves for å låse opp alt.

Gjest Gjest_Mangopai_*
Skrevet

For å åpne verden 4 og 7 må man klare siste slottet i verden 3 og 6 (stemmer ikke det med hvor neste level blir åpnet..?) som mini-mario. Man får en blå sopp sånn at man blir liten, så må man drepe browser som liten!

:)

Skrevet

Alle verdenene er tatt og man kommer til neste level, men ikke til 4 og 7. Kan prøve å drepe kjempen med "myggen" hehe.

For å åpne verden 4 og 7 må man klare siste slottet i verden 3 og 6 (stemmer ikke det med hvor neste level blir åpnet..?) som mini-mario. Man får en blå sopp sånn at man blir liten, så må man drepe browser som liten!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...