hardbeat Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Hva gjør man når forholdet ikke skaper annet enn frustrasjon, usikkerhet, tristhet, og gjør at jeg ikke føler noe glede i forholdet lenger... Men man vet samtidig at ting kan bedre seg drastisk om en tid. Holder man ut? Eller gjør man det slutt? Kan også nevne at vi har hatt det utrolig bra før i forholdet, dette har bare vart i en periode, men det er hardt å holde ut. Men tanken på at det vil bli bedre om en stund, gjør at jeg prøver iherdig å holde ut. Og ja, selvfølgelig har jeg tatt det opp med min kjære...
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Hva gjør man når forholdet ikke skaper annet enn frustrasjon, usikkerhet, tristhet, og gjør at jeg ikke føler noe glede i forholdet lenger... Men man vet samtidig at ting kan bedre seg drastisk om en tid. Holder man ut? Eller gjør man det slutt? Kan også nevne at vi har hatt det utrolig bra før i forholdet, dette har bare vart i en periode, men det er hardt å holde ut. Men tanken på at det vil bli bedre om en stund, gjør at jeg prøver iherdig å holde ut. Og ja, selvfølgelig har jeg tatt det opp med min kjære...
Gjest Iah Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Tja, det kommer jo an på hvor lang tid det eventuelt vil ta før det blir bedringer. Samtidig er det viktig å huske på at det ikke bare er solskinnsdager i et forhold.
hardbeat Skrevet 23. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2009 Tja, det kommer jo an på hvor lang tid det eventuelt vil ta før det blir bedringer. Samtidig er det viktig å huske på at det ikke bare er solskinnsdager i et forhold. Det er jeg klar over.. Men når man så og si har 0 tid sammen, han sier aldri noe hyggelig til meg, og gir generelt svært lite av seg selv. Det er vondt da jeg gir og gir, og får null respons. Føler at forholdet stagnerer, men samtidig, så vet jeg at det vil bli bedringer om en stund. Det er bare så hardt å slite og være lei seg hver eneste dag og at savnet på det bra forholdet vi hadde er stort.
Gjest Illiya Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Det er jeg klar over.. Men når man så og si har 0 tid sammen, han sier aldri noe hyggelig til meg, og gir generelt svært lite av seg selv. Det er vondt da jeg gir og gir, og får null respons. Føler at forholdet stagnerer, men samtidig, så vet jeg at det vil bli bedringer om en stund. Det er bare så hardt å slite og være lei seg hver eneste dag og at savnet på det bra forholdet vi hadde er stort. Det er vel generelt blitt en forventning hos folk at vi skal være lykkelige hele tida, og er vi ikke det, skifter vi bare partner, så er vi lykkelige igjen. Vi skal være lykkelige NÅ! Men av og til må man kjempe litt for lykken, av og til må man vente litt på den, og det er ikke naturlige at alle er lykkelige NÅ, for alle forhold går opp og ned. Er han verdt det, så tål disse dagene.
hardbeat Skrevet 23. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2009 Det er vel generelt blitt en forventning hos folk at vi skal være lykkelige hele tida, og er vi ikke det, skifter vi bare partner, så er vi lykkelige igjen. Vi skal være lykkelige NÅ! Men av og til må man kjempe litt for lykken, av og til må man vente litt på den, og det er ikke naturlige at alle er lykkelige NÅ, for alle forhold går opp og ned. Er han verdt det, så tål disse dagene. Det der var godt å høre Det er bare litt irriterende ganske ofte da det virker som han har det greit og ikke helt skjønner hva som er galt, selv om han vet at han gir litt lite av seg selv. Det skal ganske lite til for at jeg får en varme i kroppen, bare 3 små ord som "gla i deg". Men ja, han er absolutt verdt å vente på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå