Gjest Gjest_liz_* Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 noen som har prøvd vippeextensions i bergen og har et sted å anbefale? jeg har selv prøvd på "face it" og det var skikkelig dårlig
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Nei, men jeg vet noe enda bedre Jeg var helt avhengig av å sette på vippe extensions en tid og brukte alt for masse penger på det! Helt til jeg tilfeldigvis kom over en video på youtube om et produkt som skulle få vippene til å bli lenger!! Først lo jeg litt av det.. men så leste jeg mer og mer om det, og plutselig midt på natten fikk jeg kjøpt det på ebay. Og da det kom i posten og var kjøpt og betalt kunne jeg like gjerne prøve den. Har du sett?? det funker!!! Ikke bare vokser de, men de bøyer seg også. Sjekk videoen, hun kaller seg lollipop26 på youtube. Merket heter lilash. Hun har prøvd flere, og kommet frem til at dette merket er best. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Nei, men jeg vet noe enda bedre Jeg var helt avhengig av å sette på vippe extensions en tid og brukte alt for masse penger på det! Helt til jeg tilfeldigvis kom over en video på youtube om et produkt som skulle få vippene til å bli lenger!! Først lo jeg litt av det.. men så leste jeg mer og mer om det, og plutselig midt på natten fikk jeg kjøpt det på ebay. Og da det kom i posten og var kjøpt og betalt kunne jeg like gjerne prøve den. Har du sett?? det funker!!! Ikke bare vokser de, men de bøyer seg også. Sjekk videoen, hun kaller seg lollipop26 på youtube. Merket heter lilash. Hun har prøvd flere, og kommet frem til at dette merket er best. Lykke til det høres jo alt for godt ut til å være sant... seriøst, gjør de at de blir lenger? eller er det bare innbilling slik som visse maskaraer? finne ikke det på youtube., er jo så mange som heter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå