Gå til innhold

Kan det virkelig være helt slutt så brått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve å forklare situasjonen så godt som det lar seg gjøre...

Jeg ble gravid med en mann jeg "rotet" med i februar. Da jeg fortalte personen at jeg hadde fått en positiv test ble han kjempenervøs og ba meg ta abort.

Jeg valgte å beholde og prøvde å være venner med mannen jeg hadde ved et uhell blitt gravid med.

Han avviste meg gang på gang så jeg fant ut at jeg måtte gi ham opp og ble kjent med en ny mann som ga meg mye oppmerksomhet og glede...

Da mannen jeg er gravid med fant ut om han så reagerte han og etter noen uker ønsket han et forhold med meg...

Så vi ble sammen og pga vanskelig bosituasjon for meg så tok det ikke lang tid før jeg flyttet inn til han.

Vi ble kasta inn i samboerskap og skulle plutselig starte familie. Jeg var hormonell og han var ikke forståelsesfull, men fremdeles veldig stressa over graviditeten. Det ble en del krangling fordi vi var sammen nesten hele tiden.

Etter å ha vært sammen i et par måneder har vi en diskusjon hvor han går fra å snakke om fremtiden til å plutselig snu på kornet, bli aggressiv og det hele endte med at han dumpet meg og dro.

Jeg aner ikke hva som førte til det i det hele tatt, og jeg ble utrolig ifra meg for jeg har fått sterke følelser for mannen.

Dagen etter får jeg sms hvor han sier han ønsker å være venner.

Hva skal jeg egentlig gjøre? Gi ham tid? Gi ham opp?

Vet ikke om jeg har mot til å håpe, men jeg har heller ikke hjerte til å gi opp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lett kan det være å bli samboere i den situasjonen dere er i?

Et ons førte til en graviditet, og plutselig skal man både være kjærester, snart foreldre og samboere....

Forstår godt at det er panikk ute å går.

Hvis jeg var deg ville jeg flyttet for meg selv, og satset på et godt samarbeid til barnefaren:-)

Skrevet

Enig, dette blir en veldig kunstig og stresset situasjon for dere begge. Kanskje det blir et forhold ut av dette, og det er jo bare flott, men jeg tror ikke det kommer til å skje på denne måten. Prøv å være venner/begrense kontakten til barnet, og ikke stress sånn med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...