Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Kopierer inn data fra en pc jeg har sett på. Kan noen si hva alt dette er? Er det veldig bra, middels, eller bør jeg finne noe annet. Skal bruke den utelukkende til spilling online med kompiser. DATA: Intel® Core™ i7-prosessor 920 (2,66 GHz, 8 MB L2-buffer, 4,8 GT/sek) Ekte Windows Vista® Home Premium SP1 64 Bit - Norsk Ikke inkludert skjerm Ett 1 GB DDR3 nVidia® GeForce™ GTX285-grafikkort 3072 MB 1067 MHz tokanals DDR3 SDRAM [3 x 1024] SATA-harddisk på 750 GB, ikke-RAID (7200 rpm) 16x DVD+/- RW-stasjon (leser og skriver til DVD og CD) og 16x DVD-ROM-stasjon (leser DVD og CD)
Zzyzx Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Uten å vite noe om prisen, så er dette en meget bra maskin til spill. To ting jeg ville sett litt ekstra på: 1. Kommer den med gratis oppgradering til Windows 7? Win 7 er mye bedre enn Vista på omtrent alle punkter så jeg anbefaler en oppgradering dersom mulig. (Win 7 lanseres først i oktober, så du kan ikke få den pre-installert nå.) 2. Siden det er med 64 bits operativsystem ville jeg definitivt oppgradert til minst 6 GB (3 x 2048) RAM.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Kopierer inn data fra en pc jeg har sett på. Kan noen si hva alt dette er? Er det veldig bra, middels, eller bør jeg finne noe annet. Skal bruke den utelukkende til spilling online med kompiser. DATA: Intel® Core™ i7-prosessor 920 (2,66 GHz, 8 MB L2-buffer, 4,8 GT/sek) Ekte Windows Vista® Home Premium SP1 64 Bit - Norsk Ikke inkludert skjerm Ett 1 GB DDR3 nVidia® GeForce™ GTX285-grafikkort 3072 MB 1067 MHz tokanals DDR3 SDRAM [3 x 1024] SATA-harddisk på 750 GB, ikke-RAID (7200 rpm) 16x DVD+/- RW-stasjon (leser og skriver til DVD og CD) og 16x DVD-ROM-stasjon (leser DVD og CD) Det der er en kjempe bra pc! Langt over middels. Intel i7 er den nyeste prosessoren fra Intel, og den er brutalt kraftig. skjermkortet du har valgt er et topp kort fra Nvidia. 3Gb med minne er greit, men siden du velger 64bit windows vista så kan du senere oppgradere til mye mye mer uten problem. 750Gb harddisk burde holde til de fleste. Med denne maskinen kan du spille selv de mest grafikk krevende spill som er på markedet i dag. Far Cry 2 feks.
Zealuu Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 (endret) Du kan trygt slenge på noen ekstra gigabyte ram, i alle tilfeller tror jeg det kan være billigere å kjøre 2x2GB i stedet for 3x1GB eller hvordan de nå har løst det hos deg. Siden du har 64-bits OS kan du gå over 4GB uten at det er bortkastet, så 3x2GB er også en grei løsning. Far Cry 2 er forresten veldig lettkjørt. Endret 23. september 2009 av Zealuu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå