Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Skal kjøpe nytt dusjkabinett, og sett meg ut ett. Det stemmer med størrelse, eneste jeg ikke er sikker på er følgende: på bildet så er krana og selve stanga festet på venstre dør. hos meg er rørene festet til veggen slik at de må henge på høyre dør. Er dette noe man selv kan velge, eller kan man hekte om dørene eller MÅ jeg kjøpe det identisk med slik jeg skal ha det? Råd til en jente som ikke har peiling og bor alene..
Gjest Joppe Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Skal kjøpe nytt dusjkabinett, og sett meg ut ett. Det stemmer med størrelse, eneste jeg ikke er sikker på er følgende: på bildet så er krana og selve stanga festet på venstre dør. hos meg er rørene festet til veggen slik at de må henge på høyre dør. Er dette noe man selv kan velge, eller kan man hekte om dørene eller MÅ jeg kjøpe det identisk med slik jeg skal ha det? Råd til en jente som ikke har peiling og bor alene.. Dette kan du velge. Ellers får du gode råd hos din nærmeste VVS butikk. De hjelper deg, selv om du bor alene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå