Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Nå har en kompis av meg fått "Facebook stalker", som liksom viser hvem som har stalket deg på Facebook. Jeg ligger da inne på hans topp ti-liste. Jeg har imidlertid nesten aldri vært innpå profilen hans. Hva er dette for noe tull? Hvis det er slik at det blir registrert når jeg er inne på noens profil, kommer jeg ikke til å gidde å være på Facebook mer. Nå går han bare rundt og kaller meg en stalker og det synes jeg helt ærlig talt er litt flaut.
Gjest Gjest_Hildegunn_* Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Nå har en kompis av meg fått "Facebook stalker", som liksom viser hvem som har stalket deg på Facebook. Jeg ligger da inne på hans topp ti-liste. Jeg har imidlertid nesten aldri vært innpå profilen hans. Hva er dette for noe tull? Hvis det er slik at det blir registrert når jeg er inne på noens profil, kommer jeg ikke til å gidde å være på Facebook mer. Nå går han bare rundt og kaller meg en stalker og det synes jeg helt ærlig talt er litt flaut. Ja, det er 100% ekte
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Hvis du blar bakover i forumet her vil du se at det er avkreftet mange ganger.
Gjest Gjest_Barbie_* Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Hva er dette for noe dritt? Stemmer det at stalkeren bærer med seg virus også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå