Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurte på om noen av dere kjenner til et par kjennetegn når han er sjalu? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Han sparker inn ansiktet ditt fordi du kom to minutter for sent hjem fra butikken. Det er et rimelig godt tegn...

Gjest Gjest_knurr_*
Skrevet

Han blir gretten hvis du hilser på en av motsatt kjønn, han blir forbanna hvis du snakker med en av motsatt kjønn.. Hvorfor ditt og hvorfor datt, den type spørsmål.

Skrevet

Evt. at han blir litt innesluttet, det ser ut som om magen hans vrenger seg innvendig, eller at han prøver å ta tilbake oppmerksomheten. Det må ikke nødvendigvis være at han blir sur/gretten.

Skrevet

Når han spør hvor og hva og hvordan i det uendelige.

Når han gjør det vanskelig for deg, hver gang du skal gjøre noe uten han.

Når han blir rasende fordi du fikk en melding av en kompis.

Men det er kanskje sykelig sjalu :kjefte:

Hvis det er søt sjalu (aldri opplevd men...) så er det sikkert bare hyggelig.

Skrevet
Når han spør hvor og hva og hvordan i det uendelige.

Når han gjør det vanskelig for deg, hver gang du skal gjøre noe uten han.

Når han blir rasende fordi du fikk en melding av en kompis.

Men det er kanskje sykelig sjalu :kjefte:

Hvis det er søt sjalu (aldri opplevd men...) så er det sikkert bare hyggelig.

Kanskje jeg er søt sjalu. Hun merker det neppe. Men når vi var på tyrkisk bad i hvert vårt rom, og hun ble behandlet av den kjekke massøren, så mistrivdes jeg. Jeg var glad når vi var ute derfra.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Kanskje jeg er søt sjalu. Hun merker det neppe. Men når vi var på tyrkisk bad i hvert vårt rom, og hun ble behandlet av den kjekke massøren, så mistrivdes jeg. Jeg var glad når vi var ute derfra.

Det er fullt lovlig å bli sjalu, det blir alle fra tid til annen. Det kan tilogmed fungere positivt for noen par. Det er hvordan du håndterer dine følelser og jobber med deg selv og din usikkerhet som avgjør om du er på bærtur eller ei.

Skrevet

takk for svar :)

men tenkte litt mer på når man ikke er kjærester enda, heller i den "er han forelsket?" fasen ;p

Skrevet

Sjalusifølelsen er et bevis for forelskelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...