Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Hva skal man gjøre når man plutselig forandrer seg fra å være fornøyd med seg selv, til å bli innesluttet, sjalu, negativ og alt som er dumt? Jeg har ingen egne meninger mer, og det hadde jeg før. Jeg er et mareritt. Avhengig av typen. Blir lei hver gang han vil finne på noe som ikke er sammen med meg,. Jeg hater alt dette. Skikkelig dumt, fordi jeg var ikke sånn før. Hvordan kan jeg ta tilbake kontrollen over mitt eget liv? Uff, usammenhengende, men måtte bare få det ut.
Teriyaki Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 (endret) Føreste steg må vel nesten bli å finne ut hva som er årsaken til at du har utviklet deg i den retningen? Deretter må du ta tak i det. Har du noen anelse hvorfor det ble sånn som det ble? Endret 22. september 2009 av Teriyaki
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Føreste steg må vel nesten bli å finne ut hva som er årsaken til at du har utviklet deg i den retningen? Deretter må du ta tak i det. Har du noen anelse hvorfor det ble sånn som det ble? Jeg flyttet til et nytt sted. Flyttet fra byen til landet, og har ikke funnet meg noen venner. Det kan jo være en grunn. Men her er ikke så mange folk, og jeg har litt for liten selvtillit til å skrive etter venner på div forumer og slikt. Har kjæreste her, og derfor bor jeg her nå. Jeg har fårr meg jobb, men det er ingen der på min alder. Jeg tror dette er grunnen, så blir jeg og kjæresten gående i føttene på hverandre hele tiden, og jeg tror han irriterer seg over det. Det var jo ei sosial og fornøyd jente han ble forelsket i. Det er jeg jo ikke lengre, akkurat... Vet at mange vil si at jeg bare må finne meg venner, så blir det bra igjen, men det bor jo ikke noen her på min alder..vel, et par, men de er opptatt av helt andre ting enn meg....
*appifany* Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Hva skal man gjøre når man plutselig forandrer seg fra å være fornøyd med seg selv, til å bli innesluttet, sjalu, negativ og alt som er dumt? Jeg har ingen egne meninger mer, og det hadde jeg før. Jeg er et mareritt. Avhengig av typen. Blir lei hver gang han vil finne på noe som ikke er sammen med meg,. Jeg hater alt dette. Skikkelig dumt, fordi jeg var ikke sånn før. Hvordan kan jeg ta tilbake kontrollen over mitt eget liv? Uff, usammenhengende, men måtte bare få det ut. Du må ikke gi opp deg selv i forholde. Ikke gi slipp på dine hobbyer og dine venner. Bli mer uavhengig å finn på ting på egenhånd. Overse de dårlige følelsene du får når noe skjer som du ikke liker han gjør, og tenk at grunnen for dine følelser er for at du er så glad i han som du er. Ikke glem deg selv!
Pasjonsblomst Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 høres ut som et bra tegn at du faktisk er obs på dette her nå... for det betyr kanskje at du allerede har startet prosessen med å komme deg ut av der du er nå. Da er mitt råd, vær litt "egoistisk" en periode... gjør det du vil gjøre, fordi du vil gjøre det. kjøp deg noe nytt uten å spørre typen om lov osv.. la deg selv komme i første rekke en stund, fordi du trenger litt ekstra oppmerksomhet og kjærlighet fra deg selv Håper du får snudd trenden! (jeg har troa på deg). PS: det er skikkelig deilig med spa-kvelder på badet med ansiktsmaske osv osv.. rolig musikk, der du nyter ditt eget velvære..
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 høres ut som et bra tegn at du faktisk er obs på dette her nå... for det betyr kanskje at du allerede har startet prosessen med å komme deg ut av der du er nå. Da er mitt råd, vær litt "egoistisk" en periode... gjør det du vil gjøre, fordi du vil gjøre det. kjøp deg noe nytt uten å spørre typen om lov osv.. la deg selv komme i første rekke en stund, fordi du trenger litt ekstra oppmerksomhet og kjærlighet fra deg selv Håper du får snudd trenden! (jeg har troa på deg). PS: det er skikkelig deilig med spa-kvelder på badet med ansiktsmaske osv osv.. rolig musikk, der du nyter ditt eget velvære.. Det hørtes i grunnen deilig ut med litt egenpleie. Men jeg er nol litt lei av alt som har med noe egen- greier å gjøre. Det er jo det jeg holder på med hele tiden Men kanskje jeg skal forsøke å bli kjent med noen som bor i nærheten (altså nærheten er et relativt begrep, det er jo et stykke unna til nærmeste by da). Er det noen som har noen gode ideer til hvilke arenaer en kan utnytte for å treffe folk? Hvor kan man gå alene for å møte nye venner? Jeg har aldri hatt et slikt problem, så jeg er helt grønn...
Gjest Illiya Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Det hørtes i grunnen deilig ut med litt egenpleie. Men jeg er nol litt lei av alt som har med noe egen- greier å gjøre. Det er jo det jeg holder på med hele tiden Men kanskje jeg skal forsøke å bli kjent med noen som bor i nærheten (altså nærheten er et relativt begrep, det er jo et stykke unna til nærmeste by da). Er det noen som har noen gode ideer til hvilke arenaer en kan utnytte for å treffe folk? Hvor kan man gå alene for å møte nye venner? Jeg har aldri hatt et slikt problem, så jeg er helt grønn... En treffer jo nye folk gjennom interesser og hobbyer, kurs, trening osv. Er det ikke noe du er interessert i? Det er rart hvis det ikke skulle være NOE der du bor.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 En treffer jo nye folk gjennom interesser og hobbyer, kurs, trening osv. Er det ikke noe du er interessert i? Det er rart hvis det ikke skulle være NOE der du bor. Her er et misjonshus med et aktivt religiøst miljø...men det er så langt fra min greie som du kommer...
Gjest Illiya Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 Her er et misjonshus med et aktivt religiøst miljø...men det er så langt fra min greie som du kommer... Har du havna i ei bittelita bygd langt fra folk? Det må da finnes mer enn det der? Det gjør det jo alle andre steder. Revylag f.eks, det har de mye av på småplasser. Har du virkelig satt deg inn i tilbudene og klubbene der du bor?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #10 Skrevet 22. september 2009 Har du havna i ei bittelita bygd langt fra folk? Det må da finnes mer enn det der? Det gjør det jo alle andre steder. Revylag f.eks, det har de mye av på småplasser. Har du virkelig satt deg inn i tilbudene og klubbene der du bor? Ja, jeg har prøvd å finne noe. Her bor bare et par hundre folk, så det er ikke marked for mye fritidsaktiviteter. Men det tar ca 20 minutt til "byen", og der må det jo være noe. Det er bare at jeg er litt for pysete. Tror at folk vil synes jeg er frekk og dum hvis jeg bare melder meg på et eller annet der. Men jeg jobber med å mote meg opp til det da...
*appifany* Skrevet 22. september 2009 #11 Skrevet 22. september 2009 Ja, jeg har prøvd å finne noe. Her bor bare et par hundre folk, så det er ikke marked for mye fritidsaktiviteter. Men det tar ca 20 minutt til "byen", og der må det jo være noe. Det er bare at jeg er litt for pysete. Tror at folk vil synes jeg er frekk og dum hvis jeg bare melder meg på et eller annet der. Men jeg jobber med å mote meg opp til det da... Tror rett og slett du og forsåvidt alle sammen burde drite i hva andre synes om seg! Gjør det du vil gjøre, og folk vil tilslutt respektere deg for den du er og det du gjør, så lenge du er stolt av å gjøre det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå