Gå til innhold

Når du har pakertbilen,

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: er så kos å se nesten vær gang jeg har vært å handla i byen heller andre plasser en må betalt pakpenger,

vær gang gir jeg vekk lappen min, når det er 30 min igjen heller en time, folk ser jo helt rart på deg, å blir veldig glad for å få den lappen uten å betale meg noen ting, jeg sier da, gjør det samme mot en annen,

dem smiler å blir så glade,

hva gjør dere,vist det er 30 min heller en time igjen på parklappen din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger det på betalingsautomaten og håper noe ser den. Men veldig sjeldent det er noe særlig tid igjen på "mine" lapper.

Skrevet

Næh, så koselig! Det må være en kjempehyggelig start på handleturen å møte deg. :)

Har aldri gitt vekk parkeringslapper, for de fleste plasser der jeg må betale for å parkere er det sånn at man betaler ved å trekke kortet når man drar - og da betaler man jo for nøyaktig antall minutter uansett. Aldri har jeg tenkt på det heller, men jeg skal jammen se om jeg får gitt vekk en parkeringslapp en gang det blir aktuelt. :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvis det er igjen tid på parkeringslappen, gir jeg den bort til andre. Hvis noen står ved automaten og skal til å betale, pleier jeg å tilby dem lappen min.

De fleste takker og tar i mot, og noen vil til og med betale for den.

Skrevet

Jeg pleier å gjøre det når jeg parkerer ved sykehuset i byen. Siden jeg ikke vet hvor lenge det sykehusbesøket tar så betaler jeg for flere timer enn jeg tror eller ut dagen. Da gir jeg lappen til noen andre dersom jeg ser noen.

Ellers så parkerer jeg helst der jeg må dra kortet og da er det jo ingen lapp å gi bort.

Skrevet

Jeg betaler med kort der jeg pleier å parkere, så har ikke den problemstillingen.

Men jeg hadde nok gitt den fra meg om det var noen som holdt på å skulle betale og at det var noen minutter igjen.

Gjest Nattvette
Skrevet

Fins ikkje parkeringsautomater her hvor eg bor, så...

Men de gangene eg er steder hvor det fins slike, blir lappen som oftest kasta fordi bilen blir parkert i P-hus og ser sjeldent folk inne der.

Skrevet
hva gjør dere,vist det er 30 min heller en time igjen på parklappen din?

Jeg er så snill at jeg gir den tilbake til parkeringsselskapet (i form av en krøll på bakken). Kan ikke forda å måtte gå til en automat for å trykke på noen taster for å betale for søppel jeg må ha i bilen. Hva skjedde med sms-betaling?!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...