Gå til innhold

"Brennende" fotsåler

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som vet hva det kan skyldes? Er som regel verst om natten/kvelden, og går gradvis over. Har ingen sammenheng med at jeg ligger mye, for jeg sover til forskjellige tider.

Røyker ikke, bruker ingen medisiner, totalavholds, burde kanskje trent litt mer, men er ellers sunn og frisk.

Har en høy smerteterskel, og det går alltids å leve med dette, men vil gjerne ha det bort :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har ingen aning om hva det kommer av. Men jeg kjenner meg igjen. Både jeg og min mor er plaget av dette (og jeg har iskalde føtter ellers). Men jeg pleier å ta meg en tur på terassen om det blir for plagsomt.

Som sagt vet jeg ikke hva det kommer av, noen andre som vet??

• 8 år senere...
Gjest Grete Aspaas
Skrevet

Har samme plagen og vet ikke hva det kommer. Er revmatiker, så jeg antar at det har noe med det å gjøre. Skal til revmatolog til uke og håper han kan "kurere" plagene på en eller annen måte..

NOen kaller det røykebein, men jeg hverken røker elr drikker, så det må være en annen årsak. Plagsomt er det iallefall.

Skrevet

Går du mye i løpet av dagen? Kanskje feil sko? Jeg har tidvis brennende føtter når jeg har vært mye på beina og hatt på sko som ikke er bra for føttene.

Skrevet

Går du mye i løpet av dagen? Kanskje feil sko? Jeg har tidvis brennende føtter når jeg har vært mye på beina og hatt på sko som ikke er bra for føttene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...