#Angel# Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Førerkortet mitt er gyldig til 01.02 pga manglende mørkekjøring. Men når kan jeg ta kurs i mørkekjøring? Altså, når begynner kjøreskolene med det?
#Angel# Skrevet 22. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2009 Takk :-) Det var det jeg håpte på. Bedre å bli ferdig med det så fort som mulig.
Gjest Eurodice Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Førerkortet mitt er gyldig til 01.02 pga manglende mørkekjøring. Men når kan jeg ta kurs i mørkekjøring? Altså, når begynner kjøreskolene med det? Er det noen spesiell sesong for mørkekjøring, da? Nå er det høst og relativt tidlig mørkt. Du kan vel bare henvende deg til en kjøreskole.
#Angel# Skrevet 22. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2009 Jeg skal henvende meg til kjøreskolen også, men de har bare kurs i mørkekjøring i noen måneder på høsten og tidlig vår. Jeg har nettopp tatt lappen, og fikk ikke mørkekjøring med siden jeg tok den i "sommermånedene"
Gjest Eurodice Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Jeg skal henvende meg til kjøreskolen også, men de har bare kurs i mørkekjøring i noen måneder på høsten og tidlig vår. Jeg har nettopp tatt lappen, og fikk ikke mørkekjøring med siden jeg tok den i "sommermånedene" Å ja, jeg trodde man kunne ha mørkekjøring når som helst, bare det var mørkt nok. Lenge siden jeg fikk førerkortet skjønner du .
#Angel# Skrevet 23. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2009 Hehe.. Det skal ikke være enkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå