Skrika89 Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Hei. Etter mye frem og tilbake med nav om manglende papirer og diverse, kunne de endelig fortelle meg i dag at sykepenger er sendt. Noen som vet når jeg kan forvente å ha de på konto da? Det bør vel egentlig ikke ta så lang tid?
Gjest Gjest_Sulosi_* Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Hei. Utbetalingsdatoen avhenger litt om det er 14 dagers sykemelding eller 4 ukers da nav har sykeutbet 2 gg i mnd og den ene er den 25. og siden de sier dine penger er sendt så vil jeg tro de kommer fredag.
Skrika89 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2009 Hei. Utbetalingsdatoen avhenger litt om det er 14 dagers sykemelding eller 4 ukers da nav har sykeutbet 2 gg i mnd og den ene er den 25. og siden de sier dine penger er sendt så vil jeg tro de kommer fredag. Takk for svar:) Tror du det tar 3 dager fra de har sendt pengene til jeg har de på konto altså?
Skrika89 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2009 Fortsatt ingen penger enda.... Nå er det snart så det er krise her... Men de kan vel fremdeles komme i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå