Gjest Gjest_ingvild_* Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Jeg var hos hudpleier i dag og fikk prøvd dette, syns det ble rimelig bra resultat. sånn utover dagen syns jeg porene noen steder i ansiktet ble veldig fremtredende..og det ble faktisk litt tørt noen steder. er det andre mineral alternativer? glominerals gir vel et enda mattere resultat? takk for svar
vesla86 Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Det er masse andre alternativer! Sannsynligvis får du opp mye ved å søke etter feks "mineralsminke". Men Everydayminerals og Tikei er to jeg vil nevne ihvertfall.
Gjest Gjest_ingvild_* Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 syns lissom bareminerals gir et litt tørt/matt resultat utpå dagen. har tydeligvis litt tørr hud fra før. tips til mineral foundation som gir mer glød? og ikke tørker ut huden?
lovenemo Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Jeg er veldig fornøyd med Tikei ihvertfall...
TipsyTopsy Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 (endret) Tikei var nytt for meg (hooho, de rimte). Dette må jeg google. Endret 22. september 2009 av TipsyTopsy
Gjest Sandbekken Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Everyday minnerals i intensive formel eller original glo formel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå