Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg begynt på en etterlengtet bok. Har savnet Harry Hole! Noen andre som har lest den/begynt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh! :hoppe:

Jeg har ikke lest enda, men jeg må følge med her i mellomtida. :blodfan:

Skrevet

Jeg er på side 603 og er helt utmatta! Imponerende skrevet. :)

Skrevet

Begynte i går, hadde gledet meg lenge!! Ikke kommet så langt enda, men det ser lovende ut:-)

Skrevet

Ble ferdig etter to dager. Klarte ikke legge den fra meg. Er litt irritert nå som jeg er ferdig. Håper det kommer en ny Hole-bok snart. Er dypt forelsket i Harry Hole :ler:

Uansett så var det en veldig bra bok! På høyde med Frelseren og Snømannen.

Skrevet

Den var bra, ja. :) Kunne ha stramma inn litt på slutten, men det var imponerende skrevet.

Skrevet

meget bra..håper det snart kommer en ny bok om Harry Hole.

Skrevet

Kjøpte den i går kveld :) Virker veldig lovende *elsker Harry Hole* Glad for at jeg jobber og studerer så mye nå at den kanskje kan vare litt mer enn et par dager :fniser:

Skrevet

Jeg ble ferdig med den nå i helgen. Likte den veldig godt, men Rødstrupe og Snømannen er fortsatt favorittene. Synd at det går så utrolig fort å lese disse bøkene... :fnise: Jeg prøvde virkelig å "spare" litt denne gangen, men det er jo helt umulig!

Skrevet

Den ligger her og venter på meg.

Gleder meg til å begynne på den i løpet av helga.

Skrevet

Har bestillt den på nettet, men det tar såååå laaang tiiid! Har harry hole abstinenser :lol:

gleder meg masssssse!

Skrevet

Nå har jeg begynt på den også. Har den på lydbok. Skikkelig ekkel start syns jeg, men denne boken blir nok like populær hos meg som de forrige.

Skrevet

Synes også den var kjempebra. Hvor tar han alle idéene sine fra, denne forfatteren? Masse ekkelt beskrevne drapsmetoder... Veldig bra skrevet! Men synes slutten ble litt dum da - likte ikke helt at det ikke ble fullstendig oppklart sånn offisielt.

Skrevet

Gleder meg stort til det er jeg som skal få nyte boka!

:tommelopp:

Skrevet

Gleder meg som en unge til å lese den, får se om jeg klarer å vente til pocketversjon eller eventuelt som julegave :P

Driver på og leser serien om Kurt Wallander, og jammen kommer det ikke en ny bok fra Mankell også :O

En herlig høst dette

Skrevet

Jeg har begynt, og syns den er konge. klarer nesten ikke å legge fra meg boka.. Digger Harry Hole.. Får vel gå å lese litt igjen vel.. ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt Panserhjerte, og hadde tenkt å lese den nå som jeg endelig har startet fødselspermisjon (før den lille kommer). Men så var det en venninne som mente at den var altfor grusom/ekkel til å lese nå som jeg er høygravid... Hun ville ikke ha lest den nå, i alle fall. Hva syns dere andre som har lest den, er den så ekkel at den ikke passer for en høygravid (kanskje litt sart) sjel?

Skrevet

Tja, spørs litt hvordan du er ellers? Leste den selv som gravid, dog ikke høygravid. Du kan jo alltids starte å lese og ta en pause om du blir ekstra berørt av beskrivelsene. Synes det er mye verre å se "Jordmødrene" enn å lese Panserhjerte :fnise: men det er meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...