Gå til innhold

salg på brudekjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

er vel egentlig noe som er logisk, siden årets modeller må ut! men siden vi bare har ein brudesalong her i byen, så eg lurte egentlig på om det er salg i andre byer oxo? spesielt tenkte eg da på stavanger og bergen! skal ha så lite bryllup at eg ser ikke heilt poenget med å bruke så mye penger på ein kjole. men samtidig så er eg ganske kresen, dårlig kombinasjon:))

skal gifte oss 29 mai 2010, er det ikke litt tidlig å kjøpe kjole nå da?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest_bergen
Skrevet

Det er opphørssalg på Cleopatra i Bergen nå i september, de hadde mange kjoler igjen når eg var der, 1,5 uke siden :)

Eg fant Drømmekjolen min der :rødme:

Skrevet
Det er opphørssalg på Cleopatra i Bergen nå i september, de hadde mange kjoler igjen når eg var der, 1,5 uke siden :)

Eg fant Drømmekjolen min der :rødme:

gratulerer!! gleder meg til å finne min oxo! så jeg får nok ta turen!! takk for svaret!

Gjest gjest_bergen
Skrevet

Takk! :) og det er ikkje for tidlig, eg gifter meg i 2012 ;) Var egentlig bare å så på gøy, men så bare falt eg for den, hadde angret så sykt om eg ikkje hadde kjøpt den, så no henger den i skapet og eg gleder meg masse til å gå med den :rødme:

Betalte 5000 med sko så det synst eg var en bra pris for en ny kjole :jepp:

Håper du finner en også! Lykke til! :)

Skrevet

Det er ikke for tidlig:) I de brudesalongene jeg har vært har de sagt at det tar 4-6 mnd bestillingstid på kjolen:)

Skrevet
Det er ikke for tidlig:) I de brudesalongene jeg har vært har de sagt at det tar 4-6 mnd bestillingstid på kjolen:)

Men det er vel ikke noe bestillingstid hvis man kjøper en "gammel" kjole?

Hvis det er salg mener jeg, og de skal selge unna de gamle modellene for å få plass til neste års kollesjon.

Uansett greit å være tidlig ute da :)

Skrevet

wee! dette var jo gøy nytt for meg! bare t å bestille meg timer over alt da:)) synd me bare har ein butikk her i byen... har gleda meg veldig t kjolejakt, derfor eg tenkte at det var typisk meg å starte litt for tidlig:) takk for alle gode svar!

no ska jento ut på jakt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...