Gå til innhold

Angre påmelding på kurs?

Anbefalte innlegg

Gjest Angrendegjest
Skrevet

Hei! I sommer meldte jeg meg på et kurs på treningsenteret mitt, som krevde egen kursavgift utover medlemsskapet i treningsenteret. Jeg kunne ikke delta på de to første møtene, og snakket med kursleder ang dette, som mente det ikke var noe problem å hoppe inn senere. Jeg ba om å få informasjon om pris, betaling, kontrakt osv tilsendt på forhånd, slik at jeg kunne gå gjennom dette før kurset, men hun sa at det kunne vi ta første gang jeg deltok. Jeg fikk da ikke oppgitt pris på kurset.

Første møtet ble jeg litt skeptisk til hele kurset, og kjente at dette ikke var helt meg. Jeg spurte kurslederen om vi skulle ta en gjennomgang; jeg ville da gi beskjed om at jeg kom til å trekke meg. Hun hadde ikke tid, sa vi fikk ta det neste gang. Jeg spurte igjen om jeg kunne få se kontrakten. Fikk med meg kontrakten, og da jeg så prisen bestemte jeg meg hvertfall for å melde meg av kurset - vil ikke betale tusener for et kurs som jeg følte meg lite komfortabel med.

Så er da spørsmålet: kan de kreve noe av meg siden jeg var der en gang? jeg hadde på det tidspunktet ikke fått se noen kontrakt, høre noe om pris eller jeg har heller ikke fått informasjon om angrerett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du signert på noe, haket av for påmelding via nett eller noe slikt eller er det kun snakk om en muntlig påmelding som ikke kan anses som bindende?

Skrevet

jeg har mailet med kursleder for påmelding og informasjon om kurset. Jeg har ikke signert noe eller haket av noe.

Skrevet

Men har du via mail meldt deg på, eller har du kun spurt etter info osv?

Skrevet

Jeg har skrevet i en mail at jeg ønsker å melde meg på, og i samme mail at jeg ønsker å informasjon om pris, kontakt osv. Så jeg har vel meldt meg på, men informasjonen har jeg ikke fått.

Skrevet

en ting til: jeg spurte om det gikk fint at jeg startet senere enn de andre( 2uker). fikk høre at det skulle gå greit. jeg følte at jeg hadde gått glipp av mye ved å ikke være med fra starten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...