Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 ENDELIG røyk Wes. Først forsnakket han seg da han fortalte henne hva han hadde sagt til Jake. "Jeg fortalte ham om kjæresten min... eh, eksen min." Og jeg trodde det var jævlig nok, at han løy til Jillian (og kjæresten sin). Men nei, da han satt i bilen etter å ha blitt sendt hjem, SKRØT han av å kommet helt til 'final four' selv om han hadde kjæreste. Herregud, for en idiot! Det må da gå til helvete for ham på alle kanter for all fremtid? 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Sitter å ser på den sesongen med Jillian på Tvn nå. Helt utrolig at han Nekter for at han hadde dame da Jake busta han Skjønner jo at det er vanskelig for Jillian å vite hvem hun skal stole på når det er ord mot ord, men glad Wes røyk ut. Makan til dust. Han eier jo ikke skam i det hele tatt. Han sier han ville bli mer kjent og få en bra sangkarriere ved å være med på ungkarskvinnen, men herregud hvem vil like han etter han fremsto som en kald drittsekk på TV?
Gjest Linda sofie Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Det verste var vel at familien til Wes satt å sa "han er singel han og han er jo bare så omtenksom" Familien må jo ha vært klar over at han hadde kjæreste?
MellonCollie Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 (endret) Det verste var vel at familien til Wes satt å sa "han er singel han og han er jo bare så omtenksom" Familien må jo ha vært klar over at han hadde kjæreste? Og hvordan i alle dager vil kjæresten hans synes at dette er OK når hun ser ham på TV, kyssende på en annen dame? Og hun må jo ha visst at han dro dit. Rare greier! (Og for noen kvalitetsserier man får med seg når man er hjemme i permisjon ) Endret 21. september 2011 av MellonCollie
Gjest Linda sofie Skrevet 21. september 2011 #5 Skrevet 21. september 2011 Og hvordan i alle dager vil kjæresten hans synes at dette er OK når hun ser ham på TV, kyssende på en annen dame? Og hun må jo ha visst at han dro dit. Rare greier! (Og for noen kvalitetsserier man får med seg når man er hjemme i permisjon ) Jeg kan ikke huske at de kysset? Husker Jillian klaget på at han ikke var hengivende nok. Siden han nesten aldri klemmte henne en gang. Hun var veldig skeptisk, men hun forsto til slutt han hadde dame da han forsnakket seg under en middag "jeg fortalte Jake om kjæresten min... ehe ekskjæresten min mente jeg" Han sa vel til kjæresten at han ikke skulle kysse med henne han var jo med kun for karrierens skyld og det var han ikke redd for å skryte av heller.
Lillemeg25 Skrevet 22. september 2011 #6 Skrevet 22. september 2011 Haha Wes ja. Det dummeste var at han i et intervju senere sa at han ble fremstilt feil på ungkarskvinnen. Jadda Han satt jo selv å sa i limoen da han ble sendt hjem at han var så stolt over å ha vært den første med kjæreste som kom til "final four" og nå kommer alle til å få vite hvem jeg er osv. ikke nok med det, men han skulle også ut på byen å feste vilt. Joda de har sikkert klippet og redigert det, så han ble fremstilt feil LOL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå