Gå til innhold

Fuktserum

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Schnuppa_*
Skrevet

Hei!

Jeg er på jakt etter et fuktserum til å bruke under dagkrem for min fuktfattige hud, er det noen som har noe å anbefale?

Jeg bruker vanligvis MD's Continuous Renewal Serum, men i perioder kjenner jeg at jeg må kutte det ut og så begynne på igjen etter noen uker, og da skulle jeg gjerne hatt noe annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg er på jakt etter et fuktserum til å bruke under dagkrem for min fuktfattige hud, er det noen som har noe å anbefale?

Jeg bruker vanligvis MD's Continuous Renewal Serum, men i perioder kjenner jeg at jeg må kutte det ut og så begynne på igjen etter noen uker, og da skulle jeg gjerne hatt noe annet.

Jeg har prøvd både Advanced Night repair fra Estee Lauder og Fuktserum til Guerlain. Den siste gir ekstremt godt med fukt, så mye at jeg ble anbefalt å ikke bruke noe nattkrem i tillegg til den. Huden min er til vanlig veldig veldig tørr, og dette er faktisk det eneste produktet som har hjulpet. Den størte forskjellen er at før jeg begynte å bruke denne så var ansiktet helt stramt etter rens. Nå merker jeg at huden er blitt mye mykere.

Den som heter Advanced Night repair er også virkelig god, men den er mer reparerende. Den hjelper veldig hvis huden ser trøtt ut.

Grunnen til at jeg bytter fra Night repair til Guerlain sin, er for det første at den ble tom :) og det andre at jeg ønsket noe som gikk bare på fukt.

Håper det hjalp.

Gjest Tinkerbell87
Skrevet

Jeg kan anbefale Matis sin mosturising energy serum :)

Gjest shakeitlikejello
Skrevet

Tinkerbell: Hvordan er dette serumet for hud som fort blir rødmusset?

Gjest Tinkerbell87
Skrevet
Tinkerbell: Hvordan er dette serumet for hud som fort blir rødmusset?

Nå er ikke jeg hudpleier, så jeg skal være forsiktig med hva jeg uttaler meg om. Jeg tror det skal gå fint for deg å bruke den. Det er jo et serum for fuktfattig hud, den skal også virke beroligende på huden. Føler du at du trenger mer fukt enn det ansiktskremen din gir, så er denne verdt å prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...