Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er ikke helt komfortabel med å være så åpen på nettet, så er strålende at man kan være anonym! :) Håper å få noen svar som kan hjelpe meg litt videre.

Jeg er en jente på snart 19 år som har lite erfaring med gutter. Ikke fordi jeg ikke har fått oppmerksomhet fra dem, og det har stadig vært gutter som har vært interessert. Men har vel vært både kresen og sjenert og funnet 1000 grunner til at de er feil og at jeg ikke liker dem (uansett hvor søte og greie de egentlig er). I tillegg til at jeg har lite erfaring, som gjør meg usikker og nervøs, har jeg ganske stor angst for å binde meg til ting/mennesker/avtaler ect. og synes derfor ofte det å skulle ha en (kjæreste)relasjon til noen blir mer mas enn kos. Er også jomfru, og synes ikke det er et problem egentlig - har ikke hatt noe ønske om å få gjort det kun for å "bli ferdig med det".

For omtrent et år siden ble jeg kjent med en fyr som jeg klikket med med en gang. Han var veldig søt og morsom å prate med og det førte til at vi tilbragte en del tid sammen, veldig uskyldig - men veldig koselig. Ikke noe press. Så var vi litt av og på fram til vinteren. Da bestemte vi oss for å være sammen, liksom på ordentlig. Det varte i 2 uker eller noe sånt, før jeg fikk helt angst og måtte ut. Gikk rundt og var urolig hele tiden (pga. angsten) og ble irritabel og fant stadig flere og flere feil ved han. Selvfølgelig har han sine sider, men alt i alt er han og har alltid vært bare snill og søt med meg.

Jeg har møtt han et par ganger i det siste, og skjønte plutselig at jeg kanskje hadde fått interessen tilbake. Venninnene mine jeg har snakket med om dette er negative og prøver å minne meg på hvor frustrert og irritert jeg har vært over han, men det jeg er usikker på er i hvilken grad det har vært HAN som har vært problemet, og om det kanskje har vært at jeg har vært overfølsom og lett etter dårlige sider som en forsvarsmekanisme.

Dette høres jo sikkert ganske tragisk ut, men nå sitter jeg her og har en klump i halsen og har masse rare følelser. Aner ikke om det er han jeg savner, eller bare det å ha noen. Vet ikke om jeg burde prøve igjen. Jeg har sendt litt meldinger med han i det siste, og det kan virke som om han kanskje også kunne tenke seg det. Tror ikke han har hatt noen jenter etter meg heller, men kan selvfølgelig være han er over det.

Håper det er noen her som har gode råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Edit:

Tenker også på om det er riktig mot han å holde på sånn. Når vi holdt på sist virket det som han hadde mye sterkere føleser for meg enn omvendt. Så synes det er slemt å skulle leke med han også når jeg ikke er sikker på om det kan bli noe av heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...