FastEnde Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Hei alle! Hvilken deo har dere best erfaring med, mhp effekt, pris og varighet? Jeg har prøvd Sterilan sin cottondry. synes den er god til grei pris Har også prøvd Bioterm sin stick, den var veldig god men dyyyr, 200 spenn!! Så sett i gang.
sofia83 Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Jeg sverger til Biotherm sin, eg brukte først kjæresten min sin herredeo, luktet ikke spesielt mann, goo lukt var det. Eg stod i fin skjorte og vasket på jobb, og var såååå varm at eg måtte gå ut, så tenkte eg at eg måtte ha dei verste svette flekkene, men nei ikkje en flekk var det så den anbefales på den sterkeste. Kjøpte meg selv dame deoèn men den var ikke SÅ god så manne deoèn
Hinata Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Jeg bruker Vichy sin for sensitiv hud.
Gjest Smaragd Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Hei alle! Hvilken deo har dere best erfaring med, mhp effekt, pris og varighet? Jeg har prøvd Sterilan sin cottondry. synes den er god til grei pris Har også prøvd Bioterm sin stick, den var veldig god men dyyyr, 200 spenn!! Så sett i gang. Jeg bruker aco sin 72 h dry på natten annenhver eller tredjehver dag (har vert veldig plaget med å bli så innmari våt, og lett lukte selv om jeg var nydusjet) Tror den koster ca 70 kr på apoteket. jeg har en i ca tre-fire mnd. er lite som skal til. http://www.vitusapotek.no/Produktbilder/La...06257_large.jpg På dagen bruker jeg sterilan sin oxygen fresh (den med rosa V på) ca 25-30 i butikken? veldig drøy i bruk http://www.media.allerinternett.no/php/obj...p;ee=1220363456 Dette er de eneste som noensinne har funka på meg og kombinasjonen er veldig ok Å bare bruke sterilan sin er ikke nok for meg, men heller ikke bare aco sin.
Gjest Raptuza Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Eg har gått over til miljø- og hudvennlig krystalldeo frå hesekost. Varar like lenge som vanlige deo'ar men utan skadelege stoff, og kostar rundt hundrelappen. Varar kjempelenge!
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Eg har gått over til miljø- og hudvennlig krystalldeo frå hesekost. Varar like lenge som vanlige deo'ar men utan skadelege stoff, og kostar rundt hundrelappen. Varar kjempelenge! Samme her. Lukter ingen verdens ting, funker (og jeg måtte selvfølgelig smake på den for å sjekke om det bare var en vanlig stein, den smakte grusomt, så noe er det jo *ler*) og varer.. vel, ja, jeg har ikke akkurat tenkt å putte en deo inn i budsjettet det førstkommende året. :D
Lilandry Skrevet 19. oktober 2009 #7 Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Jeg liker veldig godt deoen fra Biotherm! Endret 19. oktober 2009 av Lilandry
Rexina Skrevet 20. oktober 2009 #8 Skrevet 20. oktober 2009 Eg har gått over til miljø- og hudvennlig krystalldeo frå hesekost. Varar like lenge som vanlige deo'ar men utan skadelege stoff, og kostar rundt hundrelappen. Varar kjempelenge! Har også en krystalldeo fra helsekost som heter noe så snertent som: "Helsedeodoranten". Haha! Men den funker veldig bra og er min nye favoritt! Lukter INGENTING, tar på en gang i døgnet. Med vanlige deoer måtte jeg ta på tre ganger pr. dag, men jeg tålte ikke disse og fikk utslett, rød ringer, tørr hud og en utrolig dårlig kroppslukt av disse. Reagerte skikkelig hver gang!
mari4ever Skrevet 20. oktober 2009 #9 Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Hei alle! Hvilken deo har dere best erfaring med, mhp effekt, pris og varighet? Jeg har prøvd Sterilan sin cottondry. synes den er god til grei pris Har også prøvd Bioterm sin stick, den var veldig god men dyyyr, 200 spenn!! Så sett i gang. hei:) Har best erfaring med cosmica sin vanlige deo fra apoteket. er faktiskt 50% på denne nå koster ca 35 kr til vanlig ellers er Cosmica sin 72 timers beskyttelse et must under mens tiå og sommaren koster ca. 80 kr på apoteket Endret 20. oktober 2009 av mari4ever
Gjest Gjest_Hønemor_* Skrevet 24. oktober 2009 #10 Skrevet 24. oktober 2009 Elisabeth Arden green tea deodorant, ingen over, ingen ved siden av !!! Koster rundt 100-120 i tax free.. sikkert mer i Norge! Men alle jeg har anbefalt den til og som har prøvd den digger den! Ofte tomt for den på Danskebåten her ihvertfall...
Søtpotita Skrevet 25. oktober 2009 #11 Skrevet 25. oktober 2009 Elisabeth Arden green tea deodorant, ingen over, ingen ved siden av !!! Koster rundt 100-120 i tax free.. sikkert mer i Norge! Men alle jeg har anbefalt den til og som har prøvd den digger den! Ofte tomt for den på Danskebåten her ihvertfall... Ja, denne likar eg best også! Men sidan eg ikkje har funne den til ein ok pris på lenge no så har eg brukt den rosa LDBen...
Gjest Sandbekken Skrevet 25. oktober 2009 #12 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg bruker dove sin, den med gull topp jeg er altid nøye med at det er antiperspirant jeg kjøper og ikke bare deodorant..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå