Gå til innhold

OK nå skal jeg slutte å spamme KG etter DENNE tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha jeg virker som en vingletulling ang. kjolene, men det er kun fordi jeg ikke hadde økonomi til drømmekjolen. Så fant jeg den her da:

http://www.rivendellbridal.com/titania.html

og la ut som status på facebook om noen kunne kjøpe denne til meg, for tull. Så kommer det en melding fra svigermor som bedriver nettbusiness at denne kjolen hadde hun jo mulighet til å bestille for meg for et biiiittelite beløp, jeg trengte bare å gi henne målene. Jeg trodde hun tullet, men nei, dette er visst fakta!

Litt av en melding å få på morraen, etter jeg har kun sovet i 6 timer og våknet opp et par ganger at jeg drømte jeg hadde denne kjolen :ler:

Jeg skal ha bukett med hvite og blå blomster (drit i rødt og grønt, det er ikke julebryllup heller!) også kunne hun skaffe blå løse blomster å sy på kjolemin!!

I tillegg til at hun nå skal skaffe meg pannetiara i tillegg, jeg blir jo helt rivendellmayhen å hoi!

Hvem sa at svigermødre var forferdelige? Min er min HELT!!

:hoppe:

Sånn, det var mitt gledesutbrudd, jeg har nettopp begynt å planlegge, så dere får unnskylde min overentusiasme og overposting av tråder :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sukket høyt da jeg så kjolen din. VAKKER. Gratulerer så mye med den. <3

Skrevet

Takk! Jeg går i bakken og besvimer snart! Hvordan i alle dager skal jeg holle den hemmelig fram til JUNI for min kjære? :kjefte: jeg vil gifte meg med en gang jeg får den :ler:

Og se nå!

http://www.rivendellbridal.com/UpdatedWebs...landetiara1.JPG

Pluss bukett med blå og hvite blomster og hengende eføy!

Aaaah jeg føler meg over-heldig her, perfekt kjole, perfekt mann å gifte meg med, rosa skyer og hei og hå, jeg hadde aldri trodd dette for 5 år siden :D

Skrevet

Sukk! Men, jeg synes kanskje lilla/lavendel er noe å satse på i stedet for blått mtp. midsteinen i pannesmykket. Selv om du sikkert blir nyyydelig i blått òg.

Skrevet

Milky, skal vi starte en felles planleggingsbok? :fnise:

Du er verdens heldigste altså :rødme: Gjett hvem som skal inn og snikkikke på den sida nå :nigo:

Skrevet

ja jeg er med på den :) Og fin link, men jeg er endelig ferdig med å lete :D

Lilla/lavendel, hmmm jau enten det, eller bare bestemme at jeg vil ha blå stein i tiaraen, de hadde alle farger :D Og jeg kler blå bedre enn lilla!

(om noen vet noen plass i norge du får tak i lignende, hyl ut, jeg synes utenlandske sider er litt skumle :sjenert: )

Skrevet

Nydelig kjole, og for en svigermor du har :)

Skrevet

ja, hun er dritsnill :-D det tok visst 3 uker etter hun har fått målene mine og et 3sifret beløp på konto (hun er stein gal, den koster jo 30.000 ca!) så kommer kjolemin! Igjen, hvordan skal jeg holde den hemmelig for kjæreste? kanskje sende den hjem til foreldrene mine og låse den inn i sånn safe som åpner seg en spesiell dato :fnise:

Skrevet

Jeg har latt Sondre få se bilder av kjoler jeg tenker på, fordi det blir jo veldig langt ifra det samme å se bilde av kjolen og å se den på deg. Da får jeg stilt "vise frem"-behovet mitt :fnise:

Skrevet

hehe, jeg viste R rivendellbridal.com og, men han er ikke så intenst engasjert som meg, så aldri i livet om han finner ut at det er titaniakjolen! Det tviler jeg på... menn! :tunge1:

Skrevet

Den kjolen tror jeg er veldig deg og dere, Milky! :)

Skrevet

Ja, endelig en kjole som matcher de medføde forbaskade alve-ørene mine og :ler:

Skrevet

:ler:

Godt ørene kom til nytte da!

Skrevet

OMG, jeg må slutte og snoke innom bryllupssidene.. Nå tror jeg nesten jeg må finne meg noen og gifte meg med bare så jeg kan få en slike kjole hehe

Skrevet
:ler: At ikke guttene står i kø for deg allerede er for meg et mysterium, AC!
Skrevet
:ler: At ikke guttene står i kø for deg allerede er for meg et mysterium, AC!

De kommer, de kommer ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...