Gjest Kinga Skrevet 13. august 2003 #21 Del Skrevet 13. august 2003 Og jeg anbefaler naken hud, varme svaberg og frisk saltvann Forøvrig hadde vi det kjempemorsomt i går. Tony vil sikkert ikke at jeg skal fortelle dette, men som Mariella klarer jeg ikke å holde munn. Tony Bang, bedre kjent som Big Bang, er min bodybuilder-kjæreste som tar haiku på sparket mens han mixer drinker til meg og lar meg nyte muskelspillet i hans bicepser. Han sprader selvsagt rundt i ettersittende Bjørn Borg-badebukser og klapser meg på den struttende rumpen min iført pent lite og ingenting; en gjennomsiktig g-strengtruse kanskje, der jeg står og steker pannekaker. Pannekakene skal serveres med raspet eple surret i sukker og kanel og deilig vaniljeis. Dessert først, så fornøyelser.... Fram med puppene jenter, inn med magen gutter Sex skal være lek også. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. august 2003 #22 Del Skrevet 13. august 2003 Nei, lurven, men jeg har erfart at mennesker liker så mangt. Så lenge de seksuelle aktivitetene utføres mellom voksne, samtykkende mennesker er det ikke perverst. deter jo det jeg mener og men alle er jo ikke enig i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 13. august 2003 #23 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg stusser litt på det ene rådet her: TANNBØRSTE!! Vet ikke jeg, ble ikke k*t når jeg leste det iallefall..... Kanskje du kan utdype hvordan du bruker den (ikke til å pusse tennne med da, for det kan jeg. Men på andre måter...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamasutra Skrevet 13. august 2003 #24 Del Skrevet 13. august 2003 Tror faktisk at rene tenner er et ganske bra sextips. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #25 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg stusser litt på det ene rådet her: TANNBØRSTE!! Vet ikke jeg, ble ikke k*t når jeg leste det iallefall..... Kanskje du kan utdype hvordan du bruker den (ikke til å pusse tennne med da, for det kan jeg. Men på andre måter...) Rene tenner er en god ide det også ja... Jeg satte opp tannbørsten i nærheten av fjøra i opplistinga mi, tror jeg? Fjøra er myk, mens tannbørsten oftest er hard. Jeg ville valgt en ny tannbørste uten tannkremrster og basselusker, bare så det er sagt. Børsten kan brukes til å kile og stryke med, den kan brukes til å sprute vann (varmt og/eller kaldt) med osv. Det finnes mange dagligdagse ting rundt oss som kan lekes med, men vi tenker sjelden på dem som sexleketøy. Se rundt deg og bruk fantasien. Hva med å bokstavelig talt bruke krydder? Noen krydder gir en varm følelse, andre en kald følelse. Kombiner med deilig massasje/olje, og nyt både å ta og gi. Husk bare på at slimhinner er ømtålige og ikke skal smøres med sterke saker!!! Har dere lyst til å prøve lett spanking? Fluesmekkere og slikkepotter er utmerket leketøy. En kommentar til tipset om lett bondage: Det kan være vanskelig å bare ta imot kjærtegn fra kjæresten sin uten å kunne gi noe tilbake, men oi så spennende det kan være når en ikke kan. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nile Skrevet 13. august 2003 #26 Del Skrevet 13. august 2003 Vibrator og glattbarberte kjønn kombinert med velduftende glidekrem. Mmmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamasutra Skrevet 13. august 2003 #27 Del Skrevet 13. august 2003 Personlig liker jeg best glidemiddel uten lukt og smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #28 Del Skrevet 15. august 2003 Æææsj, jeg eeer så kjedelig , kommer ikke på noe nytt å legge til på lista. Og, Trøffel, du stjal vitsen min jo.... *lister meg ut for å smugtitte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 15. august 2003 #29 Del Skrevet 15. august 2003 var meg som gjest oppi her.. Hva skjer blir kasta ut og inn i dag... hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 15. august 2003 #30 Del Skrevet 15. august 2003 Kjempeflott tråd! Har akkurat fått beskjed av legen om å slutte med piller i et halvt år pga helsen og må derfor gå over til kondomer... :evil: :cry: og da er det virkelig flott med noe ekstra "krydder"! Men Livets datter, innimellom kan det være spennende med klær også - sexy nattkjoler, undertøy m.m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå