Gjest Gjest_Grethe_* Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Hei. Jeg vurderer å ta hair extention, men har nok ikke råd til å gjøre det proft hos frisør. Tenker å bestille slike clip on, men vil forhøre meg litt med andre som har gjort det samme. Jeg har utrolig tynt og glatt hår, så når jeg ser bilder av hvordan de bare klipper de på blir jeg bekymra om de faktisk vil sitte fast i håret mitt. Noen med erfaring? Ev. hvilken butikk har du kjøpt dem?
DDuck Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Clip-on fungerer kjempefint Det eneste du må huske når du har så glatt hår er at du må tupere håret godt og ha på masse spray i tuperingen så den holder seg.... Og selvfølgelig skal det bare tuperes innerst ved hodebunnen der du skal sette klipene Du får kjøpt veldig fin hår av god kvalitet hos Sara's Dette håret må kures akkurat som ditt vanlige hår siden det er menneske hår og kan miste piffen hvis det ikke blir behandlet. Du kan også bruke alle former for varme i det (retetang, krølltang etc.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå