Gjest Gjest_Pippi_* Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Ser at det hadde vært praktisk med noen gummistøvler nå som høsten er her. Tenkte jeg kunne finne noen med snøring foran, gjerne fra Viking ellerno. Nå har jeg ringt rundt på flere spprtsbutikker, men ingen har! Og jeg har heller ikke sett noen ute i skobutikkene i d siste. Er det helt slutt på gummistøvler nå?.. Hvis noen vet hvor jeg kan få tak i, så fortell!
Lancelot Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Skobutikker pleier å ha et utvalgt av støvler året rundt, merkelig at det ikke har vært noen som har hatt det inne. Coop har akkurat solgt utrolig mange par gummistøvler fra Ilse Jacobsen til en rimeligere penge.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 hmm det var rart... jeg har sett de overalt i bergen XXL har masse uvalg i viking har du prøvd der?
tante fiolett Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Har vært en del i skobutikker i det siste, og jeg har inntrykk av at "alle" har gummistøvler. Vet ikke hvilken by du bor i, men jeg har sett bl.a. hos Skoringen i Grensen og Grændsens skotøymagasin, begge i Oslo. (Viking, Ilse Jacobsen bl.a.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå