Gjest Gjest_Emilie_* Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Hei! Er det noen som har et hotell å anbefale i Riga? Evt. noen de ikke anbefaler?
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Hei! Tipser deg om ei side jeg bruker flittig når jeg skal ut å reise. www.tripadvisor.com Om du feks googler: hotell Riga tripadvisor, så får du opp alle hotellene i Riga rangert fra 1 og oppover utifra tilbakemld fra folk verden over. Jeg har bestilt mye overnattinger utifra anbefalinger her, og har vært kjempefornøyd hver gang:)
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Vi bodde på Hotell Riga da vi var der og synes det var kjempeflott:) Litt gammeldags, men samtidig flott og rent. Nydelig frokostbuffet og midt i sentrum, men uten for mye bråk fra gaten:) http://www.expedia.no/pub/agent.dll/qscr=d...tellinformasjon Her er en link til hotellet, ellers så kan du bruke booking.com som vi bestilte gjennom. Fikk en flott tur for en rimelig pris. Bare vær oppmerksom på at Hotell Riga er et vanlig navn, så det kan være vanskelig å søke etter Hotell Riga på google:) Lykket til og god tur:)
Ingridsr Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 (endret) Da vi var der på jentetur i 2008, bodde vi på Hotel Islande. Det åpnet i 2006, og lå i Kipsala, ca 10 minutters gange (over broen) fra Gamlebyen. Hotellet har mange fasiliteter som spa, bowling osv, og det var rene, pene rom, flott frokostsal med rikholdig utvalg, og jeg har ikke noe negativt å si om hotellet. Da vi ankom flyplassen, hadde jeg på forhånd gjennom hotellet bestilt shuttlebuss, og sjåføren stod klar med plakat med navnene våre, og den samme shuttlebussen benyttet vi oss av på returen. Hadde på forhånd hørt en del negative ting om de lokale taxiene, derfor vi gjorde det på denne måten. Endret 26. desember 2009 av Ingridsr
Exoriri Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Rett i hjerte av Gamlebyen - fint, liten, godt, frisk og ren - Riga Hotel Centra. Du har alt sentrum tilgjendelig uten å bruke taxi (og det kan bli litt *tricky* å bruke taxi i riga pga mye førere prover å svindle turister).
Ingridsr Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 (og det kan bli litt *tricky* å bruke taxi i riga pga mye førere prover å svindle turister). Hotellet vi bodde på, hadde egne taxier med hotellets logo på, og det så ut til å være gjengs for de litt finere hotellene.
Mermaid Blues Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 Da vi var der på jentetur i 2008, bodde vi på Hotel Islande. Det åpnet i 2006, og lå i Kipsala, ca 10 minutters gange (over broen) fra Gamlebyen. Hotellet har mange fasiliteter som spa, bowling osv, og det var rene, pene rom, flott frokostsal med rikholdig utvalg, og jeg har ikke noe negativt å si om hotellet. Da vi ankom flyplassen, hadde jeg på forhånd gjennom hotellet bestilt shuttlebuss, og sjåføren stod klar med plakat med navnene våre, og den samme shuttlebussen benyttet vi oss av på returen. Hadde på forhånd hørt en del negative ting om de lokale taxiene, derfor vi gjorde det på denne måten. Oi, der var vi og bowla Så knallfint ut, selv bodde vi på Bura Hotel, litt lenger inn på Kípsala Fint det også (særlig med tanke på at vi betalte 720,- for et dobbeltrom i fem dager), men jeg ser for meg at det er litt mer luksus på Hotel Islande Vi brukte konsekvent LadyTaxi, god service og latterlig lav pris Man kan si hva man vil om kvinnelige sjåfører, altså, men Riga-damene KAN å kjøre bil
Kristin Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 (endret) Vi bodde på Hotel Latvia .Fint hotell med gåavstand til Gamlebyen. Kan anbefales! Endret 11. januar 2010 av Kristin
Klematis Skrevet 11. januar 2010 #10 Skrevet 11. januar 2010 Rett i hjerte av Gamlebyen - fint, liten, godt, frisk og ren - Riga Hotel Centra. Du har alt sentrum tilgjendelig uten å bruke taxi (og det kan bli litt *tricky* å bruke taxi i riga pga mye førere prover å svindle turister). Nå ser jeg at denne tråden er ganske gammel, så TS har sikkert ikke bruk for rådene våre lenger. Men må bare si meg enig med Exoriri, Hotel Centra anbefales på det sterkeste! Vi fikk et vanvittig stort og flott rom der og det er sentralt uten å være bråkete. Og så var det veldig bra frokost!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå