Gå til innhold

Det er som å prate til en vegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er det. Lager innlegg jeg, får jeg noe svar? Nei. Er som å prate til vegg.

Kan jo alltids svare meg selv da, men det er jo ikke lov. Mener det står i reglene. I hvertfall så står det i reglene at det ikke er lov å spamme og på andre forum så er det spam å svare på sine egne innlegg. Så jeg kan ikke svare meg selv.

Nå nr jeg skriver dette innlegg så leser jeg mens jeg skriver det høyt så det er som om jeg prater. Men fårjo ikke noe svar så så det er jo egentlig som om jeg prater med en vegg.

Forresten, jeg har bursdag 29 februar. Og det er vel noen år til. Jeg har ikke bursdag før i 2012 faktisk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Melchizedek
Skrevet

Jeg snakket til en vegg en gang. Og den svarte

Skrevet
Dra til Snill-snakk da vel, du passer nok bedre der :kgbaby:

Men der er jo 99% av brukerene akkurat som meg. Desutten så bare stjeler kattepusen og gjengen hennes innlegget mitt da. Skriver jeg det her, så blir jeg dronninga, eh, kongen. Eller begge deler. Er ikke helt sikker på mitt kjønn i dag. Har vært både gutt å jente her.

Skrevet

Legg ved linker til innleggene du vil ha svar på.

Skrevet
Legg ved linker til innleggene du vil ha svar på.

Det tør jeg ikke for da vil nok folk bare si at jeg er egoistisk å tenker på meg selv. Folk må velge selv. Men det er jo såklart mine innlegg jeg vil ha svar på. Andres innlegg bryr jeg meg så klart ikke om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...