Gå til innhold

Er det noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes klærene ser kjempefine ut jeg.. Noen flere?? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GT har mye fint, men en del av det kan ha så dårlig kvalitet. Enkelte av ullgenserene blir slappe og formløse etter et par gangers bruk. Også nupper de seg veldig.

Andre ting igjen (som t-skjorter og slike baseplagg) har jeg erfart er ganske så greie i både snitt og kvalitet.

Skrevet

Ser fint ut i reklamen og på modellen, men når du kommer til butikken og skal ha plagget så kjenner jeg det nesten ikke igjen..

Skrevet

Ikke etter å ha sett på den irriterende reklamen. skal boikotte på trass.

Skrevet
Ikke etter å ha sett på den irriterende reklamen. skal boikotte på trass.

Sammer her!!!!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Ser fint ut i reklamen og på modellen, men når du kommer til butikken og skal ha plagget så kjenner jeg det nesten ikke igjen..

Kunne ikke blitt mer enig! Ser bra ut i reklamene men så ser det ut som søppel i butikken...

Skrevet

Absolutt ikke, dessuten kan jeg ikke fordra de anemiske leppene til modellen.

Skrevet

Jeg har opplevd å prøve en kjole i medium fra Gt som passet helt bra, men jeg likte ikke fargen. Jeg fant en kjole i samme størrelse, men med en annen farge, og vet dere hva? Den var mye trangere, selv om det var samme modellen og samme størrelsen. Jeg synes at det er litt for dårlig jeg.

Skrevet

Jeg reagerer veldig negativt på reklame som blinker og beveger seg. Kan ikke tenke meg å bruke penger på dem som bruker slik reklame!

Skrevet

Det synes jeg også. Har blitt skuffet mange ganger etter å ha sett plaggene på bilder først.

Men blinke-reklamene her slipper jeg heldigvis å se.

Skrevet
Jeg har opplevd å prøve en kjole i medium fra Gt som passet helt bra, men jeg likte ikke fargen. Jeg fant en kjole i samme størrelse, men med en annen farge, og vet dere hva? Den var mye trangere, selv om det var samme modellen og samme størrelsen. Jeg synes at det er litt for dårlig jeg.

Samme opplevde jeg, veldig dårlig!! Og reklamen gir meg overhodet ikke lyst på klær derfra, blir mer irritert!

Skrevet

Har vel hendt et par ganger at jeg har klikket meg inn på hjemmesiden for å sjekke ut plaggene, men dersom jeg kommer meg avgårde til en Gina Tricot butikk for å prøve plagget, blir jeg alltid skuffet.

Skrevet

Ja. GT er en av favorittbutikkene mine. Finner alltid noe der, og har ingen dårlige erfaringer med plaggene.

Skrevet

Modellen ser jo ut til å ha noen kvaliteter, sånn rent subjektivt. Samtidig som jeg synes hun er dritstilig kledd:) Og det var vel poenget. Synd det traff feil kjønn:)

Skrevet

Jeg syns også klærne kan se bra ut på reklamen, men jeg har vært innom butikken mange ganger og har ikke funnet én ting som fristet. Skikkelig dårlig kvalitet på stoffene og kjip passform, etter min mening. Gidder ikke å prøve butikken mer.

Skrevet

Håper de ikke leser denne tråden, da. KG lever vel av reklame:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...