Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har kjøpt ny SL 55 telefon, og har bakgrunnsbilde, og da kommer den "slemme" netcom teksten i veien! Hvordan får jeg bort denne? Noen som kan hjelpe meg?

Ingvild

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velg bildet du vil ha som bakgrunnsbilde som operatørlogo i stedet. Da slipper du operatørnavnet over.

Skrevet

nei, det blir ikke noe fint, bildet blir jo mye mye mindre!

vet det går ann på nokia å laste ned en gjennomsiktig logo, men prøvde dette, og akkurat den fila funka i alle fall ikke for siemens telefoner!

Noen andre som har tips?

Ingvild

Skrevet

Lag deg en operatørlogo på 1 pixel da? Da vil den ikke synes, selv om den er der.

Hmm, kanske jeg skal prøve det selv på min sl55?

PS: lager du logoene på PCen eller rett på telefonen? PCprogrammet er treigt, men det fungerer glimrende!

Skrevet

jeg hadde et bilde som ikke var så veldig stort, av to tigre, gif fil. Den ble veldig fin faktisk, sendte den med ir til telefonen....

Skal prøve å lage en liten.... Takk for tipset!

Ingvild

Skrevet

klarte ikke lage mindre enn 8x8 :(

noen som klarer å lage mindre?

evt sende til e-mail [email protected]

Ingvild

Skrevet

Jeg kunne ha gjort det, men får ikke tilgang på Photoshop og Internett på samme maskin. Pokkers lyn som tok røkla ...

Skrevet

Skal du ha et blankt bilde på 1x1px? Det kan jeg isåfall sende deg...? Hvilket format trenger du det i?

Skrevet

Tror jeg kanskje har klart det! :):wink:

Skrevet

Hjpiip! :lol: Klarte det!

Takk for hjelp 14062003

Ingvild

Skrevet

lagde en 1x1 fil imaging for Windows, fra kodak, vet ikke hvordan det har havnet på datan min, men men....

lagde en ny fil der, som jeg sa skulle være 1x1 pix

lagret den på datan, og sendte til mobilen min (irDA), ser den ikke i bakgrunnen jeg har!

I

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...