Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Han sa: Kom å sætt dæ på fange tell han far og hør på den lange harde oppveksten min.
Gjest Eurodice Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Han sa: Kom å sætt dæ på fange tell han far og hør på den lange harde oppveksten min. Smakløst.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Å ikke vær en sånn tørrpinne da.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Å ikke vær en sånn tørrpinne da. Eh, pedofili er forbudt i Norge! Innlegget bør slettes!!
Gjest Moderatorer! Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Denen tråden bør slettes umiddelbart. Jeg har lagt merke til pedofile trekk hos en i andre innlegg også, bl.a en i Generell debatt som lurte på om det kunne være en løsning å la pedofile få ha seg med dukker istedet, som liknet på barn. Håper moderatorene sletter pedofile innlegg. Det er så smakløst!
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Hvor i all verden greier der eå lese pedofili inn i dette innlegget?!
Gjest ainna gjest Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Hvor i all verden greier der eå lese pedofili inn i dette innlegget?! Ja, samme sier jeg, men mulig noe har blitt slettet som vi ikke har fått med oss?
Gjest Vettel Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 Pedofil? Hvor? Teit vits, om det var det det var.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 Ja, her ser vi med en gang hvem som er de syke personene på kg. Tenk å se pedofili i alt. Ja, her det jo til og med folk som blir stemplet som pedofil bare fordi de lager en tråd om pedofile.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #10 Skrevet 22. september 2009 Denen tråden bør slettes umiddelbart. Jeg har lagt merke til pedofile trekk hos en i andre innlegg også, bl.a en i Generell debatt som lurte på om det kunne være en løsning å la pedofile få ha seg med dukker istedet, som liknet på barn. Håper moderatorene sletter pedofile innlegg. Det er så smakløst! Er det et virkelig et pedofilt innlegg å spørre om hva andre mener om at pedofile får sexdukker? Hvis du ikke tåler snakk om pedofile (nå sikter jeg ikke til dette innlegget) så får du heller la være å lese slike tråder, eller holde deg unna kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå