Gjest sdf Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Hei ! Jeg driver med en retorisk analyse av en artikkel som heter ''Skjønnhet er ikke godhet'' og som består av et bilde av Paris Hilton. Men jeg vil drøfte flere andre kjendiser som har et vakkert og ''uskyldig'' look men som er ''djevler'' på innsiden. Har dere gode eksempler på aktuelle kjendiser? Og gjerne kilder til hva de har gjort som er dumt ! Men kom også gjerne med gode ting de har gjort også. Takker for hjelp !
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Hei ! Jeg driver med en retorisk analyse av en artikkel som heter ''Skjønnhet er ikke godhet'' og som består av et bilde av Paris Hilton. Men jeg vil drøfte flere andre kjendiser som har et vakkert og ''uskyldig'' look men som er ''djevler'' på innsiden. Har dere gode eksempler på aktuelle kjendiser? Og gjerne kilder til hva de har gjort som er dumt ! Men kom også gjerne med gode ting de har gjort også. Takker for hjelp ! HEheh.. ingen som vet noe sladder?
Gjest Melchizedek Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Har du ikke viktigere ting å gjøre en og bry deg om hva en kjendis gjør ?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Har du ikke viktigere ting å gjøre en og bry deg om hva en kjendis gjør ? Er du så jævla IDDIOT eller !!? dette er skolearbeid, dette er ikke fritidsproblemer !! Enten så FÅR jeg hjelp, eller så stikker iddioter som DEG ut herfra !! ! ! ! !
Gjest Melchizedek Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 (endret) Er du så jævla IDDIOT eller !!? dette er skolearbeid, dette er ikke fritidsproblemer !! Enten så FÅR jeg hjelp, eller så stikker iddioter som DEG ut herfra !! ! ! ! ! nemen ble du sint nå. Dakar liten ble så sint Endret 22. september 2009 av Melchizedek
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Er du så jævla IDDIOT eller !!? dette er skolearbeid, dette er ikke fritidsproblemer !! Enten så FÅR jeg hjelp, eller så stikker iddioter som DEG ut herfra !! ! ! ! ! Dersom det er skolearbeid, så bør du kanskje gjøre jobben sjøl?
Lilith Skrevet 24. september 2009 #8 Skrevet 24. september 2009 Vet ikke helt hva du mener, egentlig ... Hvordan er Paris Hilton "dårlig og slem"? Men eksempler på kjendiser som har sklidd ut, er vel ganske mange. Whitney Houston, som nettopp har fått et comeback etter årevis med dop og fanteri. Rhianna og typen (ekstypen) som var i media for litt siden etter en gedigen slåsskamp. Hugh Grant som hadde seg med en prostituert mens han var sammen med Elizabeth Hurley for mange år siden er jo klassisk. Britney ... kan man jo skrive mange sider om. Etc, etc, etc. Er mye å ta av
Megana Skrevet 24. september 2009 #9 Skrevet 24. september 2009 Er du så jævla IDDIOT eller !!? dette er skolearbeid, dette er ikke fritidsproblemer !! Enten så FÅR jeg hjelp, eller så stikker iddioter som DEG ut herfra !! ! ! ! ! Nå mistet ihvertfall jeg lysten til å hjelpe. Gjør leksene dine selv du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå