Gå til innhold

Hmm, for mye av det gode innimellom?

Gjest Grådig

Anbefalte innlegg

Jeg ville egentlig bare lufte litt tanker og er åpen for alle tilbakemeldinger egentlig...

Jeg er singel, sønnen min bor hos meg annen hver uke og jeg jobber ganske mye. Men, jeg finner alltid en anledning for menn. Jeg har ingen problemer med å komme i kontakt med menn, av alle slag, single, samboende, ekser, gamle som unge.. tou name it. Jeg holder på med flere på en gang og også samtidig om jeg finner det for godt.. Dette livet holder jeg selvfølgelig utenfor sønnen min, ingen som vet om dette bortsett fra en venninne.. Ingen som aner hva jeg holder på med når jeg finner det for godt.

Jeg koser meg, og elsker å bli annerkjent av menn.. Noen ganger blir det litt for mye også fra uønskede kanter.. Men, jeg styrer jo som jeg vil for det meste...

Innimellom blir jeg bare skikkelig sliten, så tar jeg meg en liten pause før jeg er ute og dater planlagt og uplanlagt.

Jeg har for det meste vært i forhold og nyter singellivet på mange måter slik jeg ser det, men noen ganger tenker jeg at det egentlig er ganske usmakelig..

Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle mennesker er forskjellige og har derfor en mer eller mindre ulik innstilling til dette.

Min personlige innstilling er at jeg tror ikke dette er en sunn livsstil for deg i lengden. Og jeg ville altså ikke hatt noe å gjøre med ei dame som holdt på på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ut i fra det lille du har skrevet her, får jeg følelsen av at det er litt krampeaktig, men så lenge du er fornøyd, synes jeg du skal kose deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...