Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Jeg tror utrykket å tenke med penisen er sant. Skjønner ikke hva det går av meg. Satt i ettermidag å onanerte forran pc-en mens jeg var alene hjemme og hører ikke at min søster kommer hjem. Hun går opp og ser at døra på rommet mitt er åpent så hun går inn. Der sitter jeg og jeg ser henne men stopper ikke. Sitter vel i en slags lykkerus av orgasme og onanerer til jeg kommer mens hun ser på. Jeg tenker ikke en gang tanken på at det er flaut eller at det er søstra mi som står å ser på. Nå er jeg ikke kåt, mer kvalm og flau og skammer meg som en hund. Hun har vel ikke en gang sett snabelen min siden jeg 11-12 heller. Hun bare ler og synest visst det hele var morsomt. Hvorfor skjer dette? Er det sånn med alle at man nermest slutter å tenke når man er i ferd med å få orgasme? Blur nesten litt redd her. Får vel nesten passe på hvor jeg onanerer fra nå av. Tryggeste er vel på sitt eget bad med låst dør.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Er det sånn med alle at man nermest slutter å tenke når man er i ferd med å få orgasme? Ja, bevisstheten blir litt nedsatt/endret når det er like før og i selve orgasmen.
Gjest Melchizedek Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Jeg reagerer mer på at hun ble stående og se på.
Gjest Nattvette Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Jeg reagerer mer på at hun ble stående og se på. Eg og.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Jeg tror utrykket å tenke med penisen er sant. Skjønner ikke hva det går av meg. Satt i ettermidag å onanerte forran pc-en mens jeg var alene hjemme og hører ikke at min søster kommer hjem. Hun går opp og ser at døra på rommet mitt er åpent så hun går inn. Der sitter jeg og jeg ser henne men stopper ikke. Sitter vel i en slags lykkerus av orgasme og onanerer til jeg kommer mens hun ser på. Jeg tenker ikke en gang tanken på at det er flaut eller at det er søstra mi som står å ser på. Nå er jeg ikke kåt, mer kvalm og flau og skammer meg som en hund. Hun har vel ikke en gang sett snabelen min siden jeg 11-12 heller. Hun bare ler og synest visst det hele var morsomt. Hvorfor skjer dette? Er det sånn med alle at man nermest slutter å tenke når man er i ferd med å få orgasme? Blur nesten litt redd her. Får vel nesten passe på hvor jeg onanerer fra nå av. Tryggeste er vel på sitt eget bad med låst dør. Det var fantasien din det...
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Det var fantasien din det... Det er ingen fantasi. Faktisk så er ikke søstra mi hovedfokuset her, hun fikk meg kun til å tenke. Men ikke perverst, så ikke misforstå. Spørsmålet er om man mer eller mindre slutter å tenke når man får orgasme eller om orgasme kan fungere som en slags rus. Folk gjør jo dumme ting i fylle feks. Så lurte også på om det var flere som har opplevd lignende. Nå var det kun søstra mi som så meg nå, men det kunne jo vært verre.
Gjesten Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Jeg reagerer mer på at hun ble stående og se på. Hun ble vel litt satt ut da
Gjest 2r Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 Masse lignende storyer på www.solotouch.com
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2009 #9 Skrevet 23. september 2009 Nå er jeg ikke kåt, mer kvalm og flau og skammer meg som en hund. Hun har vel ikke en gang sett snabelen min siden jeg 11-12 heller. Hun bare ler og synest visst det hele var morsomt. Ja bare skam deg litt du. Det ville jeg også ha gjort. Hvor gamle er dere?
Gjest Sims Skrevet 28. april 2010 #10 Skrevet 28. april 2010 Greia er at når vi gutter blir sikkelig kåte har ingen ting noe og si. Hvis du puler ei sikkelig stygg dame, men driter i det. med engang det da går for deg får du "bonanger" da hadde noe og si alikevell
Ethereal Skrevet 28. april 2010 #11 Skrevet 28. april 2010 Hahaha. Hadde jeg gått inn på broren min mens han runka, hadde jeg stikki ut øynene mine med en gaffel etterpå.
Cuckold Skrevet 28. april 2010 #12 Skrevet 28. april 2010 (endret) Hahaha. Hadde jeg gått inn på broren min mens han runka, hadde jeg stikki ut øynene mine med en gaffel etterpå. Hehe, interessant. Vår kulturs mest kjente incestfortelling, historien om Ødipus som kom til å gifte seg med sin mor (uten å vite at hun var moren) reagerte også med å straffe seg selv ved å stikke ut øynene sine. Når det gikk opp for ham at det faktisk var moren. Endret 28. april 2010 av Cuckold
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå