Gå til innhold

Verdens beste frokost?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lilletrollet

Hva spiser du helst til frokost? Hva er det aller beste du vet når du kryper ut av senga?

Hos meg går det i yoghurt i en bolle, strø over et "lokk" med havregryn, og pynt med noen spise-skjeer rosiner. Dette er jo også ganske sunt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig glad i varm eggerøre og toast med smør, te må jeg også ha til. I helgene eller når jeg har lyst på noe virkelig godt kjøper jeg ferske Croissanter- har ett godt bakeri like ved der jeg bor.

Devon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppskrift på god frokost slik jeg liker å nyte den:

En toast med litt eggerøre

Croissant med jordbærsyltetøy

En stor Café Latte

Appelisnjuice

Et par skiver med melon (Honning / Cantalope)

Ferske aviser

Nytes i silkepysj & tigertøfler vedsiden av verdens beste kjæreste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valmue, ikke innlogget

På ferie i USA: dagsferske bagels med kremost eller English muffins (ristet) med hvitosten Swizz Lorraine og bringebærsyltetøy. Det er godt det! Har bodd flere år i USA tidligere, men greide aldri å forspise meg på dette her! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt er når min kjære lager pytt-i-panne eller eggerøre og bacon i helgene...som inntas i sofan foran TV (under dyna) og barne-TV- tegnefilmer på en eller annen kanal :D

Smaker godt med juice og te ved siden av...

..gleder meg til det blir kaldere om morgenene igjen, jeg...litt for varmt til dyne i sofaen ennå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innmari glad i bagels med Filadelfia, salat, soltørkede tomater og rødløk.... og en kopp te med melk... yummy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En perfekt frokost for meg er å spise frokost på en gatecafé hvor jeg spiser firkorn-bagel med masse Philadelphiaost, rødløk, salat, tomat, agurk, salt, pepper og røkelaks og en stor kopp med svart kaffe.

Tar med meg kjæresten og ferske aviser og dagen er :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Croissant, juice og espresso er favoritten ved tidlige frokoster, rekker aldri å bli sulten nok til noe større da. Ellers er bløtkokt egg/egg&bacon fortreffelig med toast til. Mums!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste frokosten er:

Meny-loffen i risteren med MASSE smør (ikke margarin o.l.) og kaviar på (som ikke må være smurt ut, kun klemt på i litt sikksakk mønster).

Enkelt, greit og desidert det beste som er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...