Gå til innhold

er det mange av dere kvinner som liker helt kort hår(4-7mm)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har nesten alltid hatt veldig kort hår og pleier å klippe meg selv med maskin(4-7mm, varierer litt). Jeg har derimot hørt at mange kvinner ikke syntes slik "frisyre" er så fint og at de fleste foretrekker litt hår på menn.

Men stemmer dette egentlig? Hvis dere syntes karen er fin ellers, vill hår frisyren være veldig avgjørende da lissom?

Personlig så foretrekker jeg ha såpass kort hår, siden håret mitt er veldig tykt og stritt(og mørkt) og lengere hår er nesten bare slitsomt; krever veldig mye voks for å få det slik jeg ønsker det, blant annet

Jeg hadde noen år tilbake litt lengere hår og jeg merket at jeg kanskje fikk litt flere blikk fra jenter da, siden jeg eller også har et greit utseende...men jeg gidder lissom ikke ha en type frisyre som jeg ikke trives med bare for å tiltrekke flere damer;)

Jeg føler som sagt at jeg har et bra utseende ellers, og da vet jeg ikke det er verdt å spare til lengere hår bare for at jenter liker det mer, eller er det verdt det? Er håret såpass avgjørende for hvor attraktiv en kar er?

Dette er et godt eksempel på åssen jeg liker å ha håret mitt(bare at håret mitt er en del mørkere);

http://cm1.theinsider.com/media/0/353/24/p...x0.400x438.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg faller både for gutter med litt hår (ikke for langt) og gutter som er nesten snauklipte. Veldig mange gutter er finere uten hår, samtidig som mange kler å ha litt lengde på det. Hvis du har et tiltrekkende fjes og kler å være snauklipt tror jeg ikke det er mange jenter som går rundt og tenker at de kunne ønske du hadde lengre hår. Hår med mye voks i og som ikke ligger noe fint er det ingen som liker. :)

Dessuten er mørkt hår hot!

Gjest Gjest_slave_*
Skrevet

jeg liker alle typer hår... bare man ikke har måne og dype viker.... typen min har veldig kort hår. syns det er så deilig å stryke på :)

Skrevet

Det er mange menn som er veldig fine med kortkort hår. Og det finnes også dem som med fordel kan beholde litt lengde på håret. Det kommer rett og slett an på hva men kler og ikke.

Skrevet

Blir kanskje feil å poste et bilde her for å høre om dere syntes jeg passer til veldig kort hår :briller:

Er faktisk noe jeg har tenkt litt på i det siste, siden jeg har hatt kort hår veldig lenge nå og kanskje det er på tide og "forandre" utseende litt; men orker dessverre ikke alt det håret...tror jeg må ha verdens tykkeste hår:(

Skrevet

Det er pent om mannen kler det ;) Håret er ikke avgjørende,det er helheten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...