bippbipp Skrevet 12. august 2003 #1 Skrevet 12. august 2003 Gustavs far hadde 9 sønner.. De het Bobba, Bobbe, Bobbi, Bobbo, Bobbu, Bobby, bobbæ og Bobbå...Hva het den niende sønnen??
LilleBille Skrevet 12. august 2003 #4 Skrevet 12. august 2003 Hvis det ikke var Gustav så var det vel kanskje Bob Kåre...
Irka Skrevet 12. august 2003 #9 Skrevet 12. august 2003 Han heter Gustav så klart. Gustavs far hadde osv.
bippbipp Skrevet 12. august 2003 Forfatter #10 Skrevet 12. august 2003 såklart..Han het Gustav Yess, det gjorde han..
bippbipp Skrevet 12. august 2003 Forfatter #11 Skrevet 12. august 2003 såklart..Han het Gustav Yess, det gjorde han..
bippbipp Skrevet 12. august 2003 Forfatter #12 Skrevet 12. august 2003 Mannen kom ridende på hesten sin inn i den lille landsbyen tirsdag kveld. Han ble i byen en hel uke, og red ut av byen på fredag. Hvordan kunne han det når han var i byen en hel uke???
Gjest lurven Skrevet 12. august 2003 #14 Skrevet 12. august 2003 uken er hel selvom han ikke var der hele uken
bippbipp Skrevet 12. august 2003 Forfatter #15 Skrevet 12. august 2003 Hesten het fredag :-? Du har tydeligvis hørt den før.. begynner jo å bli litt gml. da...For en tid tibake svirret den rundt hos alle mine venner og bekjente en uke og over det...og det var INGEN som tok den dengang.. Du har vel ikke tilfeldigvis en ny gåte, Kreps?? Heey, en eller annen, come on!!!
Kreps Skrevet 12. august 2003 #16 Skrevet 12. august 2003 Hvis sju katter greier å fange sju mus på sju dager, hvor lang tid vil det da ta for ti katter å fange ti mus?
Kreps Skrevet 12. august 2003 #18 Skrevet 12. august 2003 Sju dager ja hva med denne. Dommen En mann blir stilt for retten og funnet skyldig i overlagt drap. Dommeren ser på ham og sier: «Dette er en av de styggeste forbrytelser jeg noensinne har hørt om, eller har måttet være nødt til å dømme i, og det finnes overhodet ingen formildende omstendigheter ved ugjerningen. Jeg skulle ønske, av hele mitt hjerte, å dømme deg til lovens strengeste straff, men dessverre har jeg ikke noe valg. Du er en fri mann og kan nå forlate rettsalen.» Hvorfor avsier dommeren denne dommen?
bippbipp Skrevet 12. august 2003 Forfatter #19 Skrevet 12. august 2003 Her kommer et par kjappe! Regner med like kjappe svar da HVilket dyr er verdens høfligste? Hvor mange store menn er født i Bergen? Hvem er det som har mange bein, men likevel ikke kan gå? Hva gjør hanen når han står på ett bein? Hva gjør man alltid før man reiser seg? Hvorfor har brannmenn svarte bukseseler? Kan du stave tørt gress med bare tre bokstaver?
Kreps Skrevet 12. august 2003 #20 Skrevet 12. august 2003 Her kommer et par kjappe! Regner med like kjappe svar da HVilket dyr er verdens høfligste? Bukken Hvor mange store menn er født i Bergen? Ingen alle barn er små Hvem er det som har mange bein, men likevel ikke kan gå?Bordet Hva gjør hanen når han står på ett bein? Hinker Hva gjør man alltid før man reiser seg? Sitter/ligger Hvorfor har brannmenn svarte bukseseler? For at de liker svart Kan du stave tørt gress med bare tre bokstaver?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå