marsy Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Hei, skal i bryllup til noen som ikke ønsker gaver, men heller opplevelser. Jeg synes det er kjempeflott, og har et par ideer selv - men ingen WOW-ideer! Har dere noen tips? De er glad i musikk, og veldig kreative. Bor på østlandet. Småbarnsforeldre.
Nigo-san Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Småbarnsforeldre. Barnevakt-klippekort??
lilleGrethe Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Konserter Musikal / Teater Hobbykurs Hvis du bor i nærheten og har mulighet til det, kan du jo evt tilby barnevakt som del av gaven - dvs hvis du gir teaterbilletter, kan du være barnevakt den kvelden? Kanskje ikke wow, men idéer er det i alle fall. Lykke til!
Gjest Gjest_Brura_* Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 - gavekort på restaurant - billetter/gavekort til Operaen - billetter til kino - gavekort på reisebyrå - konsertbilletter/evt gavekort Billettservice (om det går an) - x antall middager hos deg - hjemmelaget gavekort på overraskelsesopplevelse (da kan du bestemme hva+tidspunkt hvis f.eks. favorittartisten plutselig skal ha konsert i nærheten) Alt kan jo evt. kombineres med barnepass
marsy Skrevet 21. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2009 jeg har tenkt på konsertbilletter, men synes det er litt vanskelig å kjøpe. så ideen så langt er en natt på hotell for dem, og at vi er barnevakt... er det teit? for lite?
Gjest Gjest_Brura_* Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 jeg har tenkt på konsertbilletter, men synes det er litt vanskelig å kjøpe. så ideen så langt er en natt på hotell for dem, og at vi er barnevakt... er det teit? for lite? Høres veldig bra ut, spør du meg!
Gjest Gjest_ennovy_* Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Ideen din høres bra ut, men "fullfør" den litt mer. Planlegg litt for hva de kna gjøre der de skal sove over, legg med en brosjyre eller lignende.. Skal de f.eks til Oslo, legg med en hjemmelaget brosjyre med bilder av hva de kna gjøre. F.eks wigelandsparken, Aker brygge, museeumer kanskje?
Gjest Pet Skrevet 24. september 2009 #8 Skrevet 24. september 2009 Rica-kjeden (og sikkert mange andre) har pakker med hotell og show/teater/konsert. Kanskje det kunne vært noe?
Lilywhite Skrevet 24. september 2009 #9 Skrevet 24. september 2009 Vi fikk restaurantbesøk i gave av et vennepar, kjempehyggelig Natt på hotell høres bra ut også
Gjest zeba Skrevet 24. september 2009 #10 Skrevet 24. september 2009 Ærlig talt, barnevakt som bryllupspresang:hoho: Det er vel ikke akkurat det de mener med opplevelser.. Tips: -hotellweekend -spabehandling/evnt opphold -gavekort på rafting/fallskjermhopping/helikoptertur -herregårdsopphold (da vanlig å gi en natt, f.eks lørdag til søndag) -flybilletter til en storby -tur med hurtigruta etc, etc...
marsy Skrevet 30. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 30. september 2009 Ærlig talt, barnevakt som bryllupspresang:hoho: Det er vel ikke akkurat det de mener med opplevelser.. hvis du i det hele tatt leser innlegget ser du vel at det aldri var planen å gi barnevakt som bryllupsgave! Men tilbyr oss selvfølgelig å passe barna den helgen slik at de slipper å tenke på å skaffe barnevakt.
Sunshine Skrevet 30. september 2009 #13 Skrevet 30. september 2009 Jeg synes ballongtur, rafting og juvvandring hadde vært spennende gaver!
Gjest Gjest_cc_* Skrevet 2. oktober 2009 #14 Skrevet 2. oktober 2009 Matkurs... Sjekk ut www.matkurs.no
Gjest Pippelipp Skrevet 3. oktober 2009 #15 Skrevet 3. oktober 2009 Matkurs... Sjekk ut www.matkurs.no Åh! DET vil JEG ha! Kjempeidé!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå