Knøttet Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 Jeg brukte å kjøpe denne da jeg bodde på en annen kant av landet, men nå greier jeg ikke å finne den! Er det noen som vet i Vestfold jeg kan få tak i denne? Jeg kan jo alltids dra inn til Oslo også, om noen vet om en forhanlder der. Til nød kan jeg godta en nettbutikk som selger den. Hjelp!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Åhh, denne er jo så utrolig gooood:) Vet dessverre ikke hvor de selger den i vestfold, men jeg vet at den selges på Emmas Parfymeri her i Trondheim! Det er jo en kjede, så kan jo hende du finner den nær deg;) Hvor kjøper du den på nett forresten? Kanskje den er litt billigere der enn på parfymeri:) Lykke til med jakten da;)
Knøttet Skrevet 22. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2009 Åhh, denne er jo så utrolig gooood:) Vet dessverre ikke hvor de selger den i vestfold, men jeg vet at den selges på Emmas Parfymeri her i Trondheim! Det er jo en kjede, så kan jo hende du finner den nær deg;) Hvor kjøper du den på nett forresten? Kanskje den er litt billigere der enn på parfymeri:) Lykke til med jakten da;) Den er den beste jeg har funnet iallfall. Emmas Parfymeri er ikke en kjede, var iallfall det de sa når jeg spurte der ... Jeg bodde i Trondheim tidligere, skjønner du. Men jeg har sendt de en mail og spurt om de vet om hvem som forhandler denne deoen her nede, håper på litt flaks ... Aner ikke hvor jeg kjøper den på nett, har ikke funnet noen steder enda.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 åh, beklager! Syntes jeg hadde sett parfymeriet flere steder, så bare gikk ut fra at det var en kjede:) Lurt å sende en mail og høre etter med de da:) Hvis den ikke er å få tak i på østlandet, kan du jo høre etter om Emmas kan sende den til deg da! Eller kanskje du har noen bekjente i Tr.heim som kan kjøpe den for deg? Ellers fant jeg den på denne siden: http://www.perfumefinds.com/HELENA_RUBINST...ant__100ml.html Er jo litt billigere enn på parfymeri, men har ikke noen erfaring fra denne siden selv.. Kan jo være at frakten blir dyr:S
Gjest Nøtterøy Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 åh, beklager! Syntes jeg hadde sett parfymeriet flere steder, så bare gikk ut fra at det var en kjede:) Lurt å sende en mail og høre etter med de da:) Hvis den ikke er å få tak i på østlandet, kan du jo høre etter om Emmas kan sende den til deg da! Eller kanskje du har noen bekjente i Tr.heim som kan kjøpe den for deg? Ellers fant jeg den på denne siden: http://www.perfumefinds.com/HELENA_RUBINST...ant__100ml.html Er jo litt billigere enn på parfymeri, men har ikke noen erfaring fra denne siden selv.. Kan jo være at frakten blir dyr:S Du kan få kjøpt den Esthetique parfymeri på farmandstredet i Tønsberg
Gjest nøtterøy Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Hei, du kan få kjøpt den Esthetique parfymeri på farmandstredet i Tønsberg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå