pace Skrevet 21. september 2009 #1 Skrevet 21. september 2009 (endret) Ok, gjett gåten. Jeg har bare lov til å svare ja og nei. De som har hørt den før for bare holde munnen. Jeg skal ta gåte nr 2 etterpå. En mann hørte på radioen, slo den av, gikk opp trappen, slo på lyset, tok pistolen sin og skøt seg selv. Hva skjedde og hvorfor? Endret 21. september 2009 av pace
SookieStackhouse Skrevet 14. desember 2009 #2 Skrevet 14. desember 2009 Ok, gjett gåten. Jeg har bare lov til å svare ja og nei. De som har hørt den før for bare holde munnen. Jeg skal ta gåte nr 2 etterpå. En mann hørte på radioen, slo den av, gikk opp trappen, slo på lyset, tok pistolen sin og skøt seg selv. Hva skjedde og hvorfor? Jobbet han i et fyrtårn?
Gjest Smaragd Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Jobbet han i et fyrtårn? Det hørtes logisk ut ja! At han hadde glemt å slå på lyset i fyrlykten, og hørte på radioen at en svær båt hadde gått på grunn og alle var omkommet - på grunn av at han ikke hadde slått på fyrlyset. Derav selvmord fordi han ikke klarte å leve med seg selv og sin fatale feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå