Gå til innhold

Blotting

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis du gikk en tur ute alene og du møtte på ei daken dame, hvordan hadde du reagert? Hadde du blitt redd?

Samme spørsmål, men her så blotter hun seg for deg når du går forbi, hvordan reager du da?

Hva om det var en mann, ville du reagert anderledes? Hadde du blitt mer redd?

Har alderen og hvordan personen ser ut noe å si? F.eks hvis det var en 15 eller 40 år gammel dame eller mann, hadde du reagert likt?

Ville du anmeldt det, uvhengig av kjønn, alder, eller om det var blotting eller bare en som vandret rundt naken?

Har du opplevd at noen har blottet seg for deg?

Det er er kun et spørsmål. Jeg har aldri opplevd noe lignende selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis du gikk en tur ute alene og du møtte på ei daken dame, hvordan hadde du reagert? Hadde du blitt redd?

Samme spørsmål, men her så blotter hun seg for deg når du går forbi, hvordan reager du da?

Hva om det var en mann, ville du reagert anderledes? Hadde du blitt mer redd?

Har alderen og hvordan personen ser ut noe å si? F.eks hvis det var en 15 eller 40 år gammel dame eller mann, hadde du reagert likt?

Ville du anmeldt det, uvhengig av kjønn, alder, eller om det var blotting eller bare en som vandret rundt naken?

Har du opplevd at noen har blottet seg for deg?

Det er er kun et spørsmål. Jeg har aldri opplevd noe lignende selv.

Jeg er mann og hadde nok ikke blitt redd uansett om det hadde vært en mann eller dame som blottet seg. Men jeg hadde nok syntes det hadde vært ubehagelig. Hvis jeg bare hadde sett en naken mann eller dame som ikke blottet seg "aktivt" ville det vært mindre ubehagelig. Hadde det vært ei dritfin dame hadde nok vært mer behagelig enn ubehagelig.

Hørte forresten igår om en mann som pleier å jogge naken i skogen i nærheten av der jeg bor. Man vet hvem han er, men kan visst ikke gjøre noe med det fordi det ikke er ulovlig sålenge han ikke gjør seksuelle fremstøt.

Skrevet

Er dame å ville ikke blitt redd om jeg så ei naken dame. tror nok jeg ville blitt litt redd om jeg så en naken mann ute. Man vet jo aldri hva som kan skje da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...